Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

verruimen filterdatum "Ingangsdatum tot en met" bij het Archief (SLSR-I-615)

door Anonymous
Status: Afgewezen

Op dit moment wordt op het archief het filter "Ingangsdatum tot en met" standaard gevuld met de datum van vandaag.

Aangezien vanaf eind maart veel onderwijsinstellingen beginnen met het rond maken van de formatie van het nieuwe schooljaar worden nu al meerdere mutaties opgestart die doordat de ingangsdatum op 1-8 ligt nu iet direct op het scherm getoond worden in het archief.
Graag zouden wij zien dat de datum "Ingangsdatum tot en met" standaard leeg blijft (en ook daarmee kan werken) of wordt ingesteld op bijvoorbeeld 1 jaar na vandaag.

De "Ingangsdatum vanaf" filter standaard ingesteld op vandaag - 3 maanden zijn we overigens wel blij mee.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-615
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Helemaal mee eens, of er zou op zijn minst meer flexibiliteit in moeten zijn om defaults in te stellen cq afhankelijk te maken van het type systeem: Beaufort/Education/Business. 

Standaard zou ik als Self Service Beaufort beheerder tenminste verwachten dat de mutaties van de actuele maand in beeld gebracht worden, niet "tot en met vandaag", omdat dit ook de wijze is waarop de salarismutaties werken. En dan laat ik de dagen tussen de productieafroep en het ingaan van de volgende maand in dat voorbeeld buiten beschouwing. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

of dat je zelf deze datum kunt instellen

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste Anonymous,

 

Dit idee komt erg overeen met 'Archief Self Service - ingangsdatum vanaf ... ingangsdatum t/m (SLSR-I-557)'. Daarvan hebben we inmiddels het filter 'filters' toegevoegd en de status 'in onderzoek' toegevoegd.  Dat idee heeft meer stemmen/kudos. Dus we zullen dat idee gebruiken om te laten weten in hoeverre we deze verbetering haalbaar vinden.

 

Stem dus vooral op het idee 'Archief Self Service - ingangsdatum vanaf ... ingangsdatum t/m (SLSR-I-557)'. Dit idee wordt afgesloten om de community overzichtelijk te houden.