Mijn Communities
Help
J Hoogeslag
CHAMPION *

Autorisatie overzicht EasyCruit

door J Hoogeslag
Status: Niet ingepland

In EasyCruit kun je een overzicht draaien met alle gebruikers (instellingen/gebruikers). Maar hierop ontbreken de rechten en de afdeling lidmaatschappen.
En als je de rechten aanklikt, kun je niet gemakkelijk zien welk template je hebt gekozen.

Daarom vriendelijk het verzoek om een compleet autorisatie overzicht op te stellen. 

5 Opmerkingen
door rachidahaddou

@J Hoogeslag , ik heb je bericht verplaatst naar de juiste community (Visma Easycruit)

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@J Hoogeslag, ik ga dit volgende week met ons team bespreken. 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Niet ingepland

@J Hoogeslag, de reden dat deze informatie niet meekomt in het export bestand is dat het export bestand alleen de data van de gebruikerstabel meeneemt, net zoals dat het geval is voor andere downloadbare tabellen zoals bijvoorbeeld de vacaturelijst. Om een completer overzicht van gebruikers te kunnen presenteren moet er een volledig data extract ontworpen worden, vergelijkbaar met bijvoorbeeld de data extracten die je in de rapportage tool kan vinden.

Ik zal deze wens op onze backlog plaatsen, maar het krijgt geen prioriteit boven de projecten die nu op onze roadmap staan. Onze eerste focus ligt nu op het creëren van meer overzicht voor recruiters en het bouwen van integraties.

J Hoogeslag
CHAMPION *
door J Hoogeslag

@Maurice Eppenga  dank voor de duidelijke terugkoppeling!

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

@J Hoogeslag @Maurice Eppenga  Ik  krijg enkel een platte tabel zonder autorisatie + functie per gebruiker

RenvanDijk_0-1740987132408.png

wens is om dit minimaal toe te voegen aangezien ASG 193 gebruikers heeft.

Grootste wens is dat een API koppeling is met Visma.net net zoals bij Plusport. zodat Easycruit ontwikkelt van standalone  naar geïntegreerde software.

Ik heb begrepen dat dit in 2026 echt ontwikkelt  gaat worden en dat zou een mooie stap voorwaarts zijn. nu kan ik niet in een AVG matrix aantonen  wie en wanneer bepaalde autorisatie heeft gekregen of dat gebruikers uit dienst zijn of van afdeling/school zijn gewisseld