om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij hebben verschillende sollicitatieformulier templates in gebruik (open sollicitatie, stagiaires, vacature bureaus en reguliere vacatures). In elk formulier vragen wij andere informatie aan de sollicitant of leverancier.
Bij de implementatie van easycruit werd aangeven dat de formulieren zichtbaar bleven wanneer sollicitanten van het ene naar het andere project werden verplaatst. Dit bleek niet zo te zijn en dit zorgt voor meer administratief werk en zorgt voor vertraging. Ik wil bijvoorbeeld van een bureau weten wat wat het tarief is, als is deze vervolgens in een map van een reguliere vacature zet (omdat dat wellicht een match kan zijn) dan wil ik dat die leidinggevenden het tarief zien. Je ziet nu, na het verplaatsen, een leeg formulier.
Het zou heel mooi zijn als jullie dit wel zichtbaar kunnen maken. Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Francis
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.