avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Beregning beløp refusjoner

Status: Prioriteres ikke

Et felt for månedslønn/grunnlag per mnd og fraværsgrad kunne gjort at beløp for søkte refusjoner regnes ut automatisk  (med maks 6 G).  Rekner med det er flere enn meg som sitter med et eget exel ark for denne utrekningen 🙂

7 Kommentarer
Status changed to: Status: Ønsker mer informasjon

Hei.

Hvor i systemet mener du?

Mvh

Wenche Jacobsen

Product Manager

Under fravær- refusjon av sykepenger

CONTRIBUTOR ***

Jeg skulle veldig gjerne hatt en slik funksjon, men hvordan da få med variabel lønn som skal med i sykepengegrunnlaget? De fleste har opprettet egne lønnsarter i systemet, så det blir fort en mer kompleks tilleggsmodul. Men ja takk, veldig gjerne.. 

Ja, vi måtte nok lagt inn grunnlaget per mnd selv. Men systemet kunne beregnet beløpet for perioden som ble lagt inn basert på fraværsgrad og grensen på 6 G.

CONTRIBUTOR ***

Ja det hadde hjulpet mye! 

Status changed to: Status: Prioriteres ikke

Hei.

Fra 01.01.2019 blir inntektsmeldingen digital. Dette betyr at denne må sendes digitalt fra et lønn-/personalsystem eller leveres via Altinn.no.

Vi vil tilrettelegge for digital inntektsmelding i Huldt & Lillevik Lønn, og i denne prosessen vil systemet beregne og forslå beløp i inntektsmeldingen basert på hva den ansatte har fått utbetalt/stillings% mm. Planen er at digital inntektsmelding leveres i høstversjonen av Huldt & Lillevik Lønn (oktober) og vil kunne brukes for alle søknader fra 01.01.19 hvor nytt regelverk for beregning skal benyttes (fra 4 uker til 3 siste måneder).

Som følge av dette, vil vi ikke prioritere denne ideen, men takker for deres innspill.

Mvh
Wenche Jacobsen

Hei, jeg mente ikke i inntektsskjemaet. Vi må fortsatt kontrollere om vi har fått refundert riktig beløp fra NAV under fravær- refusjon av sykepenger. Det er utrekningen av totalbeløpet for refusjon fra en dato til en annen dato jeg tenkte kunne vert gjort av systemet.