avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Enklere å hake av for utført varsel.

Status: Declined

Jeg synes det er ganske tungvint å måtte gå inn på hver enkelt person for å hake av for "utført" på varsler.

Jeg får fort 20 varsler som jeg jobber med før en lønnskjøring og skulle gjerne kunne haket av varslene på en enkelt side 🙂

I tillegg så er det unødvendig å få opp meldingsboks ved innlogging pga varsler som er 6 mnd frem i tid 🙂

5 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

Ved utskrift av varsel liste bør man kunne velge sortering på utskrift for utført eller ikke utførte oppgaver. Min varsel liste er på 5-6 sider for hver lønnskjøring.

Status changed to: Status: Pending

Takk for forslaget Rebekka!

Vi har tatt en titt på denne idéen, og den passer under retningslinjene våre for opprettelse. Vi holder deg oppdatert hvis vi har mer å dele. Inntil da ønsker vi å fortelle deg at vi har anerkjent ideen din, og vi oppfordrer alle til å stemme/like for å øke synligheten.

Mvh
Wenche Jacobsen

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei.

Vi ønsker å få en oversikt over hvilke idéer kunder flest ønsker at vi implementerer og oppfordrer alle til å stemme om de synes dette er en god idé.

Mvh
Wenche Jacobsen

CONTRIBUTOR ***

Stem nå da folkens:)

For egen del så brukes varsel liste meget aktivt da vi er to som jobber med lønn. Listen er på alt fra 3 til 6 sider for hver måned.

Så ja takk, gjerne en enklere måte å hake av for utført, men også endring/flytting av varslings dato frem i tid.

Status changed to: Status: Declined

Hei

Vi må ta mange betraktninger når vi velger hva som skal prioriteres og vi må tenke langsiktig. Slik sikrer vi at våre kunder får mest mulig ut av løsningen. Ut fra kapasitetshensyn, og antall stemmer/likes vil dessverre ikke dette på nåværende tidspunkt vær noe som blir prioritert å endre i

Huldt & Lillevik.

Mvh

Kenneth Skogen

Product Manager