Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
Huldt & Lillevik Lønn
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Linjer for tekst i mailen med elektroniske lønnsslipper

Status: Stem - Vi vurderer!

Sender ofte med en liten beskjed sammen med de elektroniske lønnsslippene. Er det mulig å lage boksene litt større slik at hele linja blir synlig uten å måtte pile seg bortover når man skal lese gjennom?

Kunne også tenkt meg noen flere linjer slik at jeg kunne brukt en linje eller to til å lage mellomrom, for eks mellom beskjeden og signaturen.  Da ser mailen i vertfall litt mer proff ut.

3 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

Veldig bra ide!

Håper denne blir godtatt raskt, uten at hundre stykker må "like" den først.

CONTRIBUTOR **

Godt forslag!

Ønsker også at teksten blir "liggende fra gang til gang", da mye av teksten som skrives inn er den samme hver gang (både emne-feltet og meldingsteksten).

Dette er jo omtrent samme som distribusjonen av "Personoppsummering" til nyttår, og der blir teksten lagret fra år til år. Bør derfor være mulig å ha lik løsning på lønnsslippen. Eventuelt om man har hukk på slutten av linjen for om om man vil lagre teksten eller ikke

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei Rebekka.

Takk for forslaget!

Vi har tatt en titt på denne idéen, og den passer under retningslinjene våre for opprettelse. Vi holder deg oppdatert hvis vi har mer å dele. Inntil da ønsker vi å fortelle deg at vi har anerkjent ideen din, og vi oppfordrer alle til å stemme/like for å øke synligheten.

Her kan du lese mer om prosess for idéer og utvikling i Visma.

Med vennlig hilsen

Wenche Jacobsen