Mine områder
Hjelp

Ønsker at neste dokument til godkjenning presenteres automatisk ved godkjenning av et dokument

av Frank-Espen Kristoffersen
Status: Implementert

Om man har mange dokumenter til attestasjon og går inn på ett av disse for å se på detaljene/attestere ser man at man står på f.eks. dokument 5 av 10.

Ved godkjenning av denne fakturaen går man tilbake til dokumentlisten.

 

Det vil være tidsbesparende å få presentert dokumentdetaljer for dokument 6/9 umiddelbart i stedet for å gå tilbake til dokumentlisten.

Om man står på dokument 10/10 kan man eventuelt få presentert dokument 9/9 etter godkjenning.

 

8 Kommentarer
av Odd-Wiking Rahlff

Dette er det fler som har etterspurt, og det skal vi få til.

 

Når det er på plass, vil vi innføre det slik at det vil gjøre dette automatisk. Men om det er noen som foretrekker det slik som det er nå, så vil de kunne velge dette under Innstillinger.

av Stian Alexander Lie

 

Hei, 

 

forstår jeg spørsmålet rett så er dette funksjon som eksisterer fra før. Klikk av for de ønskede dokumentene, evnt øverste krysset for å velge alle, deretter trykk åpne så oppfører det seg slik. 

 

Det kan være at fakturaene må være fra samme regnskapsklient, men jeg tror ikke dette. Jeg testet bare fra en testklient, men jeg mener det kan gå på kryss og tvers både av typer og system. approval.jpg

 

 

 

mvh

 

Stian

av Odd-Wiking Rahlff

Det er riktig, dersom du har markert et utvalg lik du viser. Men vi vil fikse dette til å også åpne neste direkte også selv om du ikke har gjort dette på forhånd, i og med at du faktisk ønsker å  gå gjennom og godkjenne de dokumentene som sendes til deg. Og som nevnt: Som en valgmulighet.

wm-obas
CONTRIBUTOR ***
av wm-obas

Vil gjerne ha tilbake at man går inn og ser hvert dokument før godkjenning, og så går rett til neste uten å blir "kastet ut" igjen. Tungvint å gå ut og inn heletiden. Tar mye tid. 

av Odd-Wiking Rahlff

Ja, @wm-obas, dette kommer snart, slik at det blir enklere å jobbe med.

av Svein Holanger
Status changed to: Status: Akseptert

Hvis man merker alle fakturaene og trykker Åpne, så vil man kunne godkjenne en etter en. Vi vil også komme med et valg slik at neste dokument kommer automatisk etter at forrige er behandlet. 

av Odd-Wiking Rahlff (Oppdatert ‎14-12-2018 14:34 av Odd-Wiking Rahlff VISMA )

En utilsiktet oppførsel de siste dagene, som gjorde at man ble kastet tilbake til listen etter bare to godkjenninger, er nå rettet opp. 

av Kajsa Mathisen
Status changed to: Status: Implementert
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"