avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Olga Myrvold
CONTRIBUTOR ***

Forhåndsbetalinger og remittering

av Olga Myrvold
Status: Stem - Vi vurderer!

Et stort ønske at forhåndsbetalinger til leverandører kommer med på remitteringsforslaget på lik linje med kreditnotaer

4 Kommentarer
av Amanda Grøvdal Midtun

Støtter denne. Dette er også et stort ønske fra kunder hos oss. Det ville spart de for mye tid om forhåndsbetalinger dukket opp i skjermbildet "behandle betalinger" og det var mulig å knytte disse opp mot faktura. I dag må man huske å sammenligne forhåndsbetalinger mot leverandørfakturaer i egne skjermbilder og det gir økt risiko for at faktura blir betalt to ganger. 

ChristineSvela
CONTRIBUTOR ***
av ChristineSvela

Forhåndsbetalinger opprettet i skjermbildet Inngående betalinger, vil komme med under Behandle betalinger 🙂

Olga Myrvold
CONTRIBUTOR ***
av Olga Myrvold

Usikker på hva du mener, Christine. Forhåndsbetalinger opprettes i leverandørmodulen - leverandørbetalinger. Og disse kommer ikke i "behandle betalinger"

ChristineSvela
CONTRIBUTOR ***
av ChristineSvela
Jeg var litt rask med å svare her. Når Forhåndsbetalingen er registrert under Inngående betalinger, så legges den til Behandle betalinger for å bli utbetalt. Og når den blir utbetalt, så ligger den ikke der lengre. Mens du ønsker å ha dem der som en påminnelse at man har noe til gode fra leverandør, på lik linje som kreditnota. Og slik fungerer det jo ikke, dessverre..