Mine områder
Hjelp
MaritaL
PARTNER

Forbedring av rapporter i Visma.net Expense

av MaritaL
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei

Det har kommet inn ønske fra kunde at en kan gjøre flere utvalg på rapporter i Expense. 

Rapporter - Reiseregninger - Oversiktsrapport

Det er ønske om å kunne både gjøre utvalg på utleggstyper, samt summere på disse.

Mvh Marita

5 Kommentarer
av Gunnar Glendrange (Oppdatert ‎07-09-2018 15:23 av Gunnar Glendrange VISMA )
Status changed to: Status: Akseptert

Takk for innspillet, vi er helt enige!   En løsning for det kommer, det tar dessverre tid.  Planen er 1. kvartal 2019, skal ta en ny runde på det neste uke - i håp om før.

 

cmeiforg
CONTRIBUTOR *
av cmeiforg

Vel, Hvordan går det med planen som antok å være på plass 1. kvartal 2019.

 

Nå har vi kommet til 14. januar 2021 og jeg er pålagt både av revisor og vår miljøsertifisering å få dette på plass.

 

Revisor har nå bedt meg om en oversikt over hva som er ført på konto 7140 i mars, og mitt svar er ikke akseptert "jeg vet ikke for Visma har ingen rapport jeg kan ta ut eller en oversikt som viser hva som ligger i filen kjørt fra expense til H&L.

 

Jeg må nå manuelt finne ut av hva som er ført.

 

Vi er i ferd med å miljøsertifiseres og trenger rapporter som i dag fortsatt ikke finne.

 

Nå som vi har kommet forbi 1 kvartal 19 og ingen ting har skjedd. Når regner dere med at flere rapporter finnes?

 

Hvis det ikke kommer på plass, kan jeg like gjerne si opp expense og gå tilbake til manuell registrering. Jeg har flere dager foran meg for å få på plass det jeg trenger til revisor og til miljøsertifiseringen vår.

 

 

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Venter spent på svaret til Visma på denne kommentaren. Er fersk i systemene så vet ikke om det har kommet nye rapporter etter at de innlegg opprinnelig ble skrevet men håper jo det. Takk for at du pusher på i viktige saker som dette!

av Siri Johannessen

Hei, helt enig med dere. Er Visma-partner og har også kunder som har etterspurt dette. Som en midlertidig løsning er det noen som bruker rapporter- regnskap - generer regnskapsfil. Kan gjøre utvalg på periode her. Får da en excel-fil som kan sorteres etter ønske.  

OliverSogn
VISMA
av OliverSogn
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"