Mijn Communities
Help

Release Visma.net Payroll 260 (Technisch)

Gepubliceerd op ‎08-01-2025 10:11 door VISMA | Bijgewerkt op ‎08-01-2025 21:33
Start:
do, jan 16, 2025 17:00 CET
Eindigt:
do, jan 16, 2025 18:00 CET
0 Kudos
9 Opmerkingen
MvB
CHAMPION ***

@lauraholm Wat is de reden dat ik hier een mail van krijg?

NvdB
CHAMPION ***

@MvB  heb geloof ik maar 43 mailtjes hierover ontvangen en hier ook een vraag over gesteld ?? geloof zelf tot januari 2026

MvB
CHAMPION ***

@NvdB Ja, volgens mij is er iets niet goed gegaan! ☹️

lauraholm
VISMA

@MvB en anderen. We hebben de nieuwe releases voor 2025. Je ontvangt meldingen hierover als je in je community instellingen hebt staan dat je automatisch updates wilt ontvangen bij groepsknooppunten waarbij je bent aangesloten. In dit geval is dat het groepsknooppunt "Peple".

Het is goed om te horen dat je geinformeerd bent over de releases, maar ik begrijp ook dat de hoeveelheid releases en dus bijbehorende notificaties teveel van het goede is. Ik heb nu de notificaties hiervoor uitgezet, zodat je de meldingen van de releases niet meer zult ontvangen. 

NvdB
CHAMPION ***

@lauraholm  in bovengenoemde release is de eenmalige uitkering in januari uitgevoerd. Deze wordt helaas niet goed berekend.  In de Berekening wordt de Vakantie-uitkering 8% en de Eindejaarsuitkering 8,33% niet meegenomen. Gaarne met spoed nog oplossen!!!!

Tekst uit onderhandelaarsakkoord

Degene die op 1 december 2024 in dienst is bij werkgever krijgt in januari 2025 een eenmalige
uitkering toegekend van 1,23%. Deze eenmalige uitkering wordt berekend over 12x het bruto
maandsalaris van december 2024, vermeerderd met de vakantietoeslag en eindejaarsuitkering.
De eenmalige uitkering is pensioengevend

lauraholm
VISMA

@NvdB We hebben hier inmiddels een support ticket voor ontvangen en zijn hiermee aan de slag. 

NvdB
CHAMPION ***

@lauraholm Waarom worden wij hier dan niet van op de hoogte gesteld??. Erg slordig

lauraholm
VISMA

@NvdB Klanten die een support issue hebben ingediend worden sowieso op de hoogte gehouden via het ticket systeem. Het support systeem helpt ons ook de impact van incidenten te kunnen bepalen, te tracken en toe te voegen aan aanpalende verbeterprocessen.

De release kalender is niet de handigste plek om hier over te communiceren, omdat mensen dit gemakkelijk over het hoofd kunnen zien. 

NvdB
CHAMPION ***

@lauraholm klopt zag ook dat ik dit bij de verkeerde onderwerp had opgevoerd, maar je reageerde zo snel dat het geen zin meer had om hier nieuw item voor op te voeren. Blijft het feit dat nog steeds slordig is dat er geen algemene mededeling door Visma is opgevoerd waar deze fout wordt vermeldt en dat dit z.s.m. wordt opgelost.