Mijn Communities
Help

Handleiding Gebruikersbeheer

18-04-2024 12:27 (Bijgewerkt op 08-08-2024)
  • 7 Antwoorden
  • 6 kudos
  • 2082 Weergaven

In deze handleiding nemen we je mee in alle processen omtrent gebruikers die beschikbaar zijn in Gebruikersbeheer. Denk hierbij aan het aanmaken, wijzigingen, blokkeren en verwijderen van gebruikers. Daarnaast wordt hierin ook vermeld hoe een onyouforce account aangemaakt kan worden. Deze handleiding is geschreven voor beheerders. 

 

Opmerkingen
door Sabine Koelewijn

Vanaf aanstaande donderdag is het mogelijk om vanuit Gebruikersbeheer ook onyouforce accounts aan te maken. Daarom is nu ook alvast aan de handleiding toegevoegd hoe dit er straks uit gaat zien. 

door Sabine Koelewijn

Daarnaast hebben we ook een hoofdstuk toegevoegd waarin uitgelegd wordt hoe je de External Identities kunt gebruiken. 

Lonneke van der Aar
CHAMPION **
door Lonneke van der Aar

Goedemorgen @Sabine Koelewijn ,

 

Zijn de onderstaande rechten van Youforce account beheer met de komst van Gebruikersbeheer overbodig geworden?

LonnekevanderAar_0-1722331043546.png

 

door Sabine Koelewijn

In hoofdstuk 7.2 groepsgewijs external identities opvoeren stond een fout. Ik heb aangegeven dat het bestandstype csv moet zijn, maar dit had txt moeten zijn. Excuses voor de verwarring. 

door Sabine Koelewijn

@Lonneke van der Aar 

Toegang tot Gebruikersbeheer is inderdaad overbodig geworden. Toegang tot Youforce Account Beheer is niet overbodig. Met dit recht krijg je namelijk toegang tot de onyouforce accounts in Gebruikersbeheer. 

PetravanGeenen
CHAMPION *
door PetravanGeenen

Nou @Sabine Koelewijn daar heb ik net een call voor aangemaakt. Ik heb mijn collega's rechten gegeven tot Gebruikersbeheer maar zij zagen de onyouforce accounts niet, terwijl ze die nou net nodig hebben om een link opnieuw te kunnen versturen. In de handleiding staat deze informatie er volgens mij niet bij, of heb ik niet ver genoeg doorgelezen?

door Sabine Koelewijn

Hoi @PetravanGeenen

Ik zal ervoor zorgen dat dit in de komende weken ook toegevoegd wordt aan de handleiding. 

Medewerkers