Mijn Communities
Help

Processen stil op 3/9 vanwege onderhoud Robotics n.a.v. migratie gebruikersnamen (Visma YouServe)

door MarcoV

Volgende week staat er bij Visma YouServe maandagavond 2/9  een wijziging gepland waarin de gebruikersnamen worden gemigreerd van  "…..@onyouforce.com" naar "…..@onyouserve.nl". Vanaf dinsdag 3 september loggen gebruikers dan dus in met …"..@onyouserve.nl"

 

Vanuit Robotics werken wij ook met gebruikers op jullie portaal Mijn YouServe voor één of meer processen die we voor jullie als klant uitvoeren. Door deze migratie van gebruikers moeten wij, direct nadat de migratie is uitgevoerd, een wijziging doorvoeren in het login gedeelte van jullie roboticsproces(sen) . Hierdoor zullen wij op dinsdag 3 september enige tijd niet uw proces(sen) kunnen uitvoeren. Zodra we de wijziging hebben uitgevoerd  activeren wij de processen weer en zullen we de acties (alsnog) oppakken. De verwachting is dat dit gewoon dezelfde dag al zal zijn.

 

Zodra wij klaar zijn met de aanpassingen en processen weer draaien zullen we dat hier posten.

 

Meer informatie met betrekking tot de migratie van de gebruikersnamen bij Visma YouServe:

https://community.visma.com/t5/Kennisbank-YouServe/Aanpassing-van-de-onyouforce-com-accounts-vanaf-d...

5 Opmerkingen
MarcoV
VISMA
door MarcoV (Bijgewerkt ‎29-08-2024 12:49 door MarcoV VISMA )
(in English:)
 
Next week, Visma YouServe will have a change planned on Monday evening 2nd september in which the usernames will be migrated from "…..@onyouforce.com" to "…..@onyouserve.nl". Starting from Tuesday 3rd September users will log in with…"..@onyouserve.nl" 
 
At Robotics we also work with users on the portal "Mijn YouServe" for one or more processes that we process for you as a customer. Due to this user migration, we must make a change to the login section of your robotic process(es). We have to do this immediately after the migration has been done by our colleagues pof product development. As a result, we will not be able to run your process(es) for some time on Tuesday 3rd September. As soon as we have made the change in our robotics processes, we will activate the processes again and we will pick up the actions and backlog of the robotics processes. Our expectations are that we will be ready with the changes on the same day. 
 
As soon as we have completed the adjustments and processes are running again, we will let you know on the Community page of Robotics in this article.
 
 
More information regarding the username migration itself at Visma YouServe:
 
 
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Hoi @MarcoV ,

 

Ik ben vanwege het Robotics verhaal geabonneerd op deze community, maar niet die van visma youserve. Dit geldt toch niet voor ons als MCL?

MarcoV
VISMA
door MarcoV (Bijgewerkt ‎29-08-2024 14:21 door MarcoV VISMA )

Dag @Raymond_de_Rozario 

 

Vanuit Robotics hebben we één Community page voor alle klanten, of dit nu Visma Raet, Visma YouServe, Visma Peple, Visma Idella of externe klanten zijn. Het is niet werkbaar om meerdere community sites te onderhouden

 

In mijn berichtgeving zal ik daarom altijd vermelden voor welke software/type klanten het bericht is bedoelt.

 

Met vriendelijke groet,
 

Marco Vermaat

Business Consultant Robotics

 

MarcoV
VISMA
door MarcoV

@Raymond_de_Rozario nog even aanvullend:

dit geldt dus niet voor MCL

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Dank je wel @MarcoV, dat scheelt weer een kopzorg. Het is soms alleen niet duidelijk waaronder wij vallen. De ene keer staat er Visma Raet, maar wordt er contact opgenomen door Visma Youserve 🙂