Mijn Communities
Help

A-matrix beschikbaar In 4Me

door Henk Hesseling (Bijgewerkt ‎11-08-2022 10:36 door Henk Hesseling VISMA )

In de A-matrix vind je de voor Youforce modules noodzakelijke eisen en instellingen van hardware en software componenten, die worden voorgeschreven om succesvol met Youforce te kunnen werken.

 

Vanaf nu stellen we de A-matrix beschikbaar als een 4Me (support)kennisartikel.

Gebruikers die geregistreerd zijn als supportmedewerker in 4Me, kunnen dit kennisartikel raadplegen. In dit artikel staan zowel de A-matrix van de SaaS modules als de Inhouse modules. Als je in de kennisartikelen zoekt op A-Matrix zal dit onderwerp zichtbaar worden en kan je de laatste versie in ZIP formaat downloaden.

 

Ben je een geautoriseerde supportmedewerker, dan kan je deze link gebruiken.

Ben je niet geautoriseerd als supportmedewerker, dan krijg je een melding dat dit artikel niet bestaat. Vraag dan een collega met de juiste autorisatie.

 

Toekomstige wijzigingen van de A-matrix zullen wij in deze community aankondigen.  

4 Opmerkingen
Wim Boogaard
CHAMPION *
door Wim Boogaard

@Henk Hesseling , wil je mij de nieuwste versie (mbt Edge) doorsturen? Ik kan niet bij het bewuste kennisartikel komen. B.v.d. w.boogaard@vgs.nl 

door Brian van de Grift

@Wim Boogaard Je kunt de A matrix vinden in ons ticketsysteem. De naam van het kennisartikel is YF Waar is de A -Matrix. Waardoor werkt de link niet en wat krijg je voor melding?

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Brian van de Grift , bij ons werken de linken ook niet die vanuit de community doorlinken naar 4Me. We krijgen dan een inlogscherm naar sso.raet.nl. Hiervan loopt een melding in het ticketsysteem. 

 

door Brian van de Grift

@Gea Bussink-Veerbeek Ok, goed om te weten. Dan volgen we hierin het reguliere proces. Dit geldt dan specifiek voor jullie. Wij krijgen hier geen andere berichten van klanten over.