Mijn Communities
Help

Grote update voor HRM & Payroll – Meld je aan voor het webinar!

door rachidahaddou (Bijgewerkt ‎08-07-2025 15:10 door Nico_van_der_Reijden )

Beste klant,

We staan aan de vooravond van een grote stap: onze HRM & Payroll software krijgt een flinke upgrade, waarin AI-technologie centraal staat. Dit betekent meer automatisering, diepere inzichten en efficiëntere processen, zodat jij nog meer tijd hebt voor je mensen.

Om hier de volle focus op te leggen, stellen we de uitrol van nieuwe HRM-functionaliteiten tijdelijk uit. Ook release 1.147 van 5 juli wordt verschoven. Uiteraard blijven we kritieke issues gewoon oppakken.

📧 Je hebt hierover ook een e-mail van ons ontvangen.

Wil je weten wat er verandert en waarom? Meld je dan snel hier aan voor het webinar op 15 juli!

Update 8 juli: 

Nico_van_der_Reijden_0-1751979968801.png

Update: Webinar “Product Strategie Update” verplaatst

We hadden jullie graag op 15 juli meegenomen in de grote stappen die we zetten met onze HRM & Payroll software tijdens het webinar “Product Strategie Update”. Maar eerlijk is eerlijk: midden in de zomervakantie is dat misschien niet het ideale moment.
Omdat we het belangrijk vinden dat zoveel mogelijk klanten kunnen aanhaken, hebben we besloten het webinar te verplaatsen naar een moment na de zomer. Zo zorgen we dat iedereen de kans krijgt om deel te nemen.

Nico_van_der_Reijden_1-1751979968807.png

Zodra de nieuwe datum bekend is, laten we het jullie direct weten.
 We kijken ernaar uit om jullie dan alsnog – en hopelijk uitgerust – te verwelkomen

3 Opmerkingen
MvB
CHAMPION ***
door MvB (Bijgewerkt ‎08-07-2025 16:54 door MvB )

.

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@MvB die gaat volgens mij niet door a.g.v. de AI update

MvB
CHAMPION ***
door MvB

@NvdB Ja, ik had de vraag alweer verwijderd! 😃