Mijn Communities
Help

Wijziging manier downloaden Usermanagement bestanden

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎16-03-2023 08:34 door Sabine Koelewijn VISMA )

Wanneer je nu in Portaal beheer een gebruikersrapport downloadt en op de download knop klikt, wordt IBU automatisch opgestart. Wij zijn IBU aan het uitfaseren en gaan daarom ook de manier van downloaden van deze bestanden aanpassen. In plaats van het opstarten van IBU wordt vanaf volgende week het bestand gelijk gedownload. 

 

Dit geldt voor de volgende rapportage binnen Portaalbeheer:

  • Overzichten aanmaken
  • Gebruikersoverzicht downloaden
  • Groepsgewijs Netwerknamen

 

sabinekoelewijn_0-1678896692010.png

 

sabinekoelewijn_1-1678896692021.png

 

Mijn Youforce

Gebruikers van Mijn Youforce kunnen via het zoekvenster onder beheer deze rapporten zoeken en uitvoeren. 

 

Wanneer

Deze wijziging zal dinsdag 21 maart na 18.00 uur plaatsvinden. 

 

Jouw actie

Geen actie benodigd.

5 Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Sabine Koelewijn Klopt het dat de gedownloade bestanden hierdoor niet meer op de oude eerder ingestelde locatie worden geplaatst maar in de standaard download-map?  

door Sabine Koelewijn

@FBB Zorgboog Dat klopt inderdaad. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Sabine Koelewijn Is of komt er nog een mogelijkheid ergens een voorkeurslocatie hiervoor aan te geven?

door Sabine Koelewijn

@FBB Zorgboog Dit wordt niet ingeregeld vanuit Youforce. Dit kun je instellen in de computer of browser instellingen. Zie hierbij bijvoorbeeld een instructie voor Google Chrome. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Sabine Koelewijn dat je in de brower-instelling kunt aangeven waar downloads geplaatst moeten worden is bekend. Maar daar kun je helaas maar 1 locatie opgeven. Voorheen had ik binnen Youforce voor deze bestanden een standaard map ingesteld zodat de bestanden automatisch in de juiste map terecht kwamen. Deze mogelijkheid bestaat dus niet meer en dat is jammer.