Mijn Communities
Help

Onderhoud Flex Benefits op 25 maart 2024

door André Visschers

Op maandagavond 25 maart zal Flex Benefits vanaf 18:00 uur korte tijd niet beschikbaar zijn wegens onderhoud. We gaan een hotfix installeren die enkele technische verbeteringen van de procedure voor het identificeren van gebruikers bevat.

11 Opmerkingen
Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***
door Harold Reijnders

Dag @André Visschers

 

Vanochtend getest bij enkele gebruikers.

 

Als ze binnen mijn youforce een proces van flex aanklikken, verschijnt heel eventjes het dashboard, maar meteen daarna het plaatje met de stekker.

 

De tabjes (onderdelen) zoals dashboard, budget etc zijn op de achtergrond wel zichtbaar.

Als je op een van deze onderdelen klikt, probeert het systeem weer flex op te starten en dat lukt. 

Eenmaal binnen flex werkt alles.

Niet optimaal.

gr. Harold

 

 

PAdelaar
CONTRIBUTOR **
door PAdelaar

Vanmorgen ook getest en helaas stranden er bij ons de medewerkers op een nieuwe foutmelding.

PAdelaar_0-1711447778682.png

 

oldea0
CONTRIBUTOR **
door oldea0

Bij ons verschijnt na een paar minuten de volgende melding.

 

oldea0_0-1711452121431.png

 

door Paul Wevers - Gemeente EHV

@André Visschers: kan er een update gegeven worden, want volgens mij hebben meerdere klanten hier last van? Bij ons loopt de mailbox ondertussen vol.

door André Visschers

Beste @Paul Wevers - Gemeente EHV 

We zullen onderzoeken wat er fout gaat met de functie voor het indienen van aanvragen.

ArianneB
CHAMPION *
door ArianneB

@André Visschers we willen heel graag een update ontvangen.

Wanneer komt er info?

Op de ticket die ik heb ingediend krijgen we helaas ook geen reactie.

Marly Oude Voshaar
CONTRIBUTOR ***
door Marly Oude Voshaar

Wij hebben vandaag ook meldingen ontvangen zoals hierboven aangegeven.

Andrea Hulstein
CHAMPION *
door Andrea Hulstein

Bij ons blijft de verzending van de aanvragen draaien en wordt niet ingediend.

Helma Putman2
CONTRIBUTOR **
door Helma Putman2

Bij ons komen er ineens aanvragen via Flex Benefits binnen op een andere naam als de aanvrager. De persoon waarop de aanvragen binnen komen is al vanaf 2014 uit dienst en is ook geen Youforce gebruiker maar heeft wel persoonsnummer 1. We hebben dit geconstateerd doordat de bijlage wel op de goede naam stond.

Diana9
CONTRIBUTOR ***
door Diana9

Dat is bij ons ook het geval. Aanvragen komen binnen op personeelsnummer 1 met een andere naam dan de aanvrager (personeelsnummer 1 is ook bij ons allang uit dienst).

Wij hebben inmiddels FB gesloten voor het personeel. We wachten bericht van Visma af.

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

Bij ons idemdito. Alleen bij onze klant, omdat wij geen personeelsnummer 1 meer hebben.