Mijn Communities
Help

Directe links naar Self Service zijn nu beschikbaar!

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎26-06-2023 16:20 door Lotte v Dijk )

Een tijdje terug hebben wij in dit bericht laten weten dat de directe links naar Flex Benefits getest werden door onze pilot klanten en dat we nog een aantal stappen te maken hadden met Self Service. Ook voor Self Service hebben we eerst de pilot klanten toegang gegeven.  Inmiddels zijn zij klaar met testen en dat betekent dat de Self Service directe links ook voor jou beschikbaar zijn.

 

Informatie
Voordat je verder gaat met het inrichten van de directe links hebben we hier nog even alle artikelen met informatie hoe de links precies werken. 

 

Maak de links beschikbaar voor jouw gebruikers

Voordat jouw gebruikers gebruik kunnen maken van de directe links, zal je als applicatiebeheerder deze processen moeten koppelen aan categorieën. Dit kan je doen door de volgende stappen te volgen:

  1. Login op mijn.youforce.com
  2. Ga naar 'Beheer'
  3. Zoek naar 'configuratie links Mijn Youforce'
  4. Klik op wijzigen achter de categorie waar jij de Self Service processen aan wil toevoegen 
    1. Voorbeeld: Proces 'Verlof aanvragen' wil je koppelen aan de categorie Verlof
  5. Klik op Processen toevoegen 
  6. Selecteer alle relevante processen voor die categorie. 
  7. Klik op toevoegen. 

Herhaal dit voor alle categorieën waar je Self Service processen aan wil toevoegen. 

 

Toegang tot directe links Self Service
Of een gebruiker het proces mag zien, hangt af van wat er binnen Self Service is toegewezen aan deze gebruiker. De autorisaties binnen Self Service zijn hiervoor dus leidend.

Alle processen zullen nu al beschikbaar zijn voor jullie organisatie. Je kan dus beginnen met het toevoegen. Zo maak jij het jouw gebruikers eenvoudig om te navigeren naar het juiste proces zonder een extra kliks.  Ondertussen zullen wij nog een aantal mooie puntjes op de i zetten maar kunnen jullie gebruikers al heerlijk aan de slag met de directe processen.