Mijn Communities
Help

Verloopdatum verlengd voor gebruikers met API en/of koppeling in de naam

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎21-03-2023 15:58 door Sabine Koelewijn VISMA )

Op maandag 13 februari zijn, voor de gebruikers met koppeling en/of API in de naam, de velden wachtwoord verloopdatum en toegang verloopdatum verlengd tot 13-06-2024.

4 Opmerkingen
Quico Staps
CONTRIBUTOR ***
door Quico Staps (Bijgewerkt ‎08-03-2023 16:08 door Quico Staps )

Fijn dat jullie dit voortaan regelen, maar wat als er in de naam geen koppeling of API staat?
Ik neem aan dat dit gedaan is omdat we vanaf vandaag niet meer handmatig in deze accounts met certificaat kunnen inloggen om het wachtwoord aan te passen?
bij ons staat er helaas in het veld Naam niet exact koppeling of API, we kunnen dit veld ook niet aanpassen

 

RickZ
CONTRIBUTOR *
door RickZ

@Sabine Koelewijn Ik zie dat bij ons wel de toegangs verloop datum voor de koppeling is aangepast maar niet de ww verloop datum, deze staat op maand 9 2023.

MarvinTergooi
CONTRIBUTOR ***
door MarvinTergooi

@Sabine Koelewijn , ik zou ook graag willen weten hoe het zit met het wachtwoord nu je niet meer met dat account kan inloggen.

door Sabine Koelewijn

Als je geen API of koppeling in de naam hebt staan kun je handmatig de toegangsverloopdatum aanpassen in Individueel gebruikersbeheer. Als het wachtwoord gewijzigd moet worden kun je nog  naar login1.youforce.biz en dan kiezen voor inloggegevens wijzigen.

 

In de toekomst zal dit niet meer nodig zijn. Deze gebruikers worden gebruikt voor de IBU en deze gaan wij uitfaseren en vervangen met de File API. Voor de File API zijn deze gebruikers niet meer nodig.