Mijn Communities
Help

Technisch onderhoud 29-08-2024

door Christiaan Sluis

Vanavond tussen 19.00 en 20.00 uur zullen wij onderhoud uitvoeren aan het platform waar Self Service op draait.  Dit kan tot een korte verstoring leiden, om het huidige probleem op te lossen. Daarvan zien wij dat met het opschalen de impact al wel beperkt is, maar nog niet verholpen.

4 Opmerkingen
Petra Koenders
CHAMPION *
door Petra Koenders

Bij ons kunnen we op deze manier niet ons werk doen. HRSS is instabiel en de performance is slecht.  HRSS blijft maar draaien. ER is geen tussentijdse oplossing tot vanavond? Ik heb geen aanvraag via Support ingediend, omdat ik dan een waslijst van vragen moet beantwoorden om alleen maar deze melding van instabiliteit te melden. Is dat ook niet op te lossen via Support? 

Edwin Schuijt1
CONTRIBUTOR ***
door Edwin Schuijt1

Hier ligt ook de HRSS weer plat.

Erika Bijl
CONTRIBUTOR **
door Erika Bijl

Bij ons zijn er ook weer problemen.

door Christiaan Sluis

Dag @Petra Koenders en @Edwin Schuijt1@Erika Bijl 

 

Als het goed is hebben jullie tot vanochtend geen problemen meer gehad. Zojuist heeft wel weer incident voorgedaan, en hebben wij onze herstellende acties gedaan. Dit is ook te lezen op de statuspagina.

Tot vanavond kunnen wij alleen het probleem in de gaten houden en zo snel mogelijk herstarten als het probleem zich voordoet. Dit is iets wat vanuit onze leverancier gebeurt.

 

Wij begrijpen het ongemak wat dit veroorzaakt en willen zo snel mogelijk opgelost hebben.