Mijn Communities
Help

Technische release 4-12-2024

door Christiaan Sluis (Bijgewerkt ‎04-12-2024 15:48 door Christiaan Sluis VISMA )

Update 15:45

Zojuist hebben wij de release teruggedraaid omdat dit andere problemen gaf elders in Workflowdefinitie. Wij zullen de code herzien en extra tests meenemen op basis van deze input.

Oorspronkelijke bericht

Vanmiddag tussen 12.00 en 13.00 uur zullen wij een release uitvoeren. Gedurende de release zal er een periode van ongeveer enkele minuten zijn waarin u lichte vertraging in laadtijden kan ervaren.

Met deze release willen wij de fouten beperken die kunnen ontstaan als je binnen dezelfde sessie 2 tabbladen open hebt met Workflowdefinitie, waarbij de wijzigingen in workflow A juist workflow B overschrijven.

11 Opmerkingen
mellev
CONTRIBUTOR *
door mellev

Er is momenteel een probleem bij het aanmaken van workflow. Op de 2e pagina, bij het toevoegen van een knop aan een activiteit wordt de activiteitregel verwijderd.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***
door Esmiranda Vermeer

Wij hebben een ander issue met de workflow. Als we op de derde pagina een wijziging aanbrengen bij 'bijlage(n) naar dossier, en we slaan dit op en heropent daarna de workflow dan is het niet opgeslagen.

Christian-B
CHAMPION ***
door Christian-B

@Christiaan Sluis , 

Goede middag Christiaan, 

Ik merk zojuist dat als ik in een workflow een aanvullende e-mail wil Verwijderen, door op "Instellen" te klikken, en vervolgens "Distributie regel verwijderen" > "Opslaan", dat de 1 een 0 wordt, en vervolgens direct weer een 1

Instellen.PNG

Wellicht is er iets omgevallen?

Groet, 

Christian

Mdbusser
CONTRIBUTOR ***
door Mdbusser

Allemaal problemen met de workflows met self serice.. workflow bijlages kunnen niet meer worden toegevoegd/opgeslagen, workflow aanpassingen in volgorde op taak/knop worden niet opgeslagen, vinkje ''gegevens wijzigbaar'' onder een taak leegt zich weer als ik op opslaan heb geklikt waardoor we niet verder kunnen. etc etc. what happend? 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

Hier ook. Krijg interne systeemfout wanneer ik aanvullende email in een workflow wil toevoegen. Ticket #54669883 is aangemaakt. Speelt zowel in Edge als in Google

door Christiaan Sluis

Beste allen,

Bedankt voor jullie reacties. Wij gaan het onderzoeken en kijken of het nodig is om deze release terug te draaien.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Christiaan Sluis vanochtend opnieuw geprobeerd en nu krijg ik geen foutmelding wanneer ik een aanvullende e-mail wil toevoegen aan de workflow. 

Christian-B
CHAMPION ***
door Christian-B

@Christiaan Sluis , 

Goede morgen, 

Ter aanvulling op het bericht van Zorgboog, 

Aanvullende e-mails kan ik sinds vanmorgen verwijderen & nieuwe aanvullende e-mails toevoegen. 

Groet, 

Christian

door Christiaan Sluis

Goedemorgen @FBB Zorgboog en @Christian-B ,

Ik heb gistermiddag om 15:45 een update geplaatst met dat we de betreffende release hebben teruggedraaid. Fijn dat het daarmee ook bij jullie weer naar behoren werkt.

Christian-B
CHAMPION ***
door Christian-B

@Christiaan Sluis , 

Klopt, ik zag uw bericht hierboven al staan van gistermiddag laat. 

Wel zo respectvol om dan even terug te koppelen dat de fout verdwenen  is leek mij :).

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Christiaan Sluis ik zag enkel jouw berict staan dat jullie zouden gaan onderzoeken of de release teruggedraaid zou moeten worden. Ik las nergens dat het terugdraaien ook gedaan was. Vandaar mijn reactie