Mijn Communities
Help

Een stap verder in de ontwikkelingen op Youforce Verzuim Management

door Marc Draaijers (Bijgewerkt ‎10-11-2022 16:04 door Marc Draaijers VISMA )

Zoals eerder aangegeven ontwikkelen we door op de bestaande Youforce Verzuim Management oplossing. Het doorontwikkelen gebeurt onder andere door middel van uitbreidingen op de Youforce app (zie ook de Youforce app handleiding ) en Mijn Youforce (zie ook Hoe gaat 'Mijn Youforce' het huidige portaal en Home vervangen? ). 

Waar werken we nu aan?

Verzuim Management taken afronden met notitie

Processen die gebruikers nu uitvoeren in de bestaande oplossing worden geleidelijk vervangen door functionaliteiten beschikbaar in de Youforce app en Mijn Youforce. Ziek- en (deel-)hersteld melden is al beschikbaar in de Youforce app en straks via Mijn Youforce. 

Momenteel zijn we bezig met het ontwikkelen van het eerste ziekteverzuim casemanagement proces: ‘Verzuim Management taken afronden met notitie’. Deze ontwikkelingen worden alleen beschikbaar voor organisaties die HR Core Beaufort online gebruiken.  

Verzuim Management in een nieuw jasje

Daarnaast werken we aan het opfrissen van de bestaande gebruikersinterface zodat de nieuwe processen beter integreren met de processen in de bestaande oplossing. De opgefriste gebruikersinterface zal op zaterdag 26 november 2022 worden uitgerold en is direct beschikbaar voor ALLE gebruikers van Verzuim Management. Release notes voor deze release zullen we zo snel mogelijk publiceren, dus houd deze community goed in de gaten.

Support aanvragen en stabiliteit

Ook hebben we de ontwikkelcapaciteit vergroot voor verbeteringen aangaande de stabiliteit van de module en het oplossen van support aanvragen en incidenten. Een aantal structurele oplossingen voor deze support aanvragen zullen worden vrijgegeven met de release van 11 november 2022. Hier vind je de release notes. 

Feedbacksessie

feedbacksessie_1nov.jpg

 

Vanuit het webinar ‘ontwikkelingen Youforce Verzuim Management’ kon je je aanmelden voor de Youforce Verzuim feedback groep. Zo was er afgelopen 1 november een feedback sessie in Amersfoort waar klanten direct feedback gaven op de opgefriste gebruikersinterface en het prototype voor het nieuwe casemanagement proces: ‘Verzuim Management taken afronden met notitie’.

Deze feedback nemen we mee in onze ontwikkelingen en zorgt er uiteindelijk voor dat de oplossing zo gebruiksvriendelijk mogelijk wordt. Daarnaast hebben de deelnemers gestemd op één van de mogelijke vervolg ontwikkelingen. Er is dit keer massaal gestemd op toegang voor de medewerker (medewerker portaal).

Het was een prettige en waardevolle interactieve sessie waarin we veel informatie hebben ontvangen. Mocht je de uitnodiging voor deelname aan de feedbackgroep gemist hebben of wil je je alsnog graag aanmelden voor een van de volgende sessies dan kan dit via dit formulier:

Aanmeldformulier feedbackgroep Youforce Verzuim