Mine produkter
Hjælp

Hvad ramte Visma Løn og Visma HR denne uge?

af Jesper Thomsen

Sikke en uge, der er ved at gå på held! 

I - og vi - har været ramt af, at vores HR- og lønsystemer periodevis har været nede. Ikke på grund af fejl i systemerne, men på grund af fejl hos vores underleverandører. Det nytter selvfølgelig ikke meget, at Visma Løn og Visma HR fungerer, hvis I ikke kan få lov at logge ind - eller hvis alt står og snurrer. 

 

For at sikre det ikke sker igen, stresstester begge underleverandører vores setup, inklusiv den back-up funktion, som desværre fejlede i går. 

 

Vi beklager de gener, de seneste udfald har medført. 

 

Mange hilsner, 

 

Os i Visma Enterprise

13 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Alle løndata er væk hos os.. afdelingschefer kan ikke godkende. Håber vi får en status hvornår det er kørende igen, da vi har lønafleveringsfrist i dag

Hilde 1234
CHAMPION *
af Hilde 1234

Hej

 

Jeres problemer er slet ikke overstået, det er problemer uanset hvad man laver i HR.

 

Kan ikke godkende fravær:  "Der er desværre sket en fejl. Prøv igen".

Kan ikke oprette oplysninger på en medarbejder: "Rapporten kunne ikke genereres inden for den forventede tid. Prøv igen senere."

 

mvh

Hilde

 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Vi har i dag haft fejl i Visma HR. Fejlen er rettet:

LØST-Problemer med at godkende fravær- og lønregistreringer 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Det ville virkelig have været super hvis i proaktivt havde give besked via mail eller portalen, det ville have sparet mig en masse tid.

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

App virker heller ikke, det ville også have været rart at vide...

CAFH79
CONTRIBUTOR *
af CAFH79

Hej Visma,

her den 18/4 kl. 20.34 synes jeg ikke at jeg kan logge på hverken Visma HR eller Visma Portal..

Linket i sender fra jeres CRM system med "klik her........" osv, virker heller ikke..

 

jeg får denne besked:

Error. An error occurred while processing your request.

 

Har I stadig problemer?

Synes ellers i har skrevet at de var løst...

 

Christian

 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Jeg får samme fejl. Ingen af mine link virker, og jeg kan heller ikke logge på via community. Håber det virker mandag morgen, da vi har deadline mandag.

Heidi

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Mandag morgen kan jeg godt logge på, men min lønkørsel hænger. Det har varet i næsten 20 min. og det giver bestemt anledning til bekymring nu. Mit kundeforhold er 1229.

af Jesper Thomsen

Godmorgen  Heidi Damgaard

Vi er obs på at dit job hænger. Dit job vil blive skubbet igang hurtigst muligt her fra morgen stunden. 

MVH Jesper 

 

af Jesper Thomsen

Godmorgen CAFH79

Systemet var desværre ikke tilgængeligt søndag aften og nat.

Du skulle gerne have adgang til systemet her til morgen. 

MVH Jesper 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @Jesper Thomsen 

Hos mig er problemet her også i dag, men jeg kan ikke se nogen nyhed vedr dette under driftsinformation.

Er der nogen opdatering ift. hvornår det forventes at systemet kører stabilt ?

 

VH Mie

af Anne Robertsen

Hej Mie

 

Du kunne godt opleve noget ventetid i går, oven på de driftsudfordringer der har været - systemerne kører idag

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Og igen her til aften er systemet ikke tilgængeligt. Hvor svært kan det være at sende orientering ud mht. at der fortsat pågår vedligeholdelse. 

Vh

Karin

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.