Mina produkter
Hjälp

Nytt system för ärendehantering

av Linda Sablic (Uppdaterad ‎06-12-2021 16:04 av Linda Sablic VISMA )

I syfte att effektivisera och förbättra vår hantering av support och konsultärende, har vi tagit ett nytt system i bruk.

Detta gör att Customer Success nu har bättre möjligheter att dokumentera och följa upp ärenden. 

Det blir också enklare för oss att återkoppla till dig som kund, när inrapporterade fel är lösta.

4 Kommentarer
anethy01
CONTRIBUTOR ***
av anethy01

Hej! Jag har försökt få konsulthjälp o får svar att jag har ett ärende jag måste svara på - men jag hittar inte när jag loggar in. Hur gör jag för att svara - det finns inget från 2023 i min inbox när jag loggar in o trycker på kuvertet.

Jag hittar inte heller till alls till ärendehantering.

 

.-(

anethy01
CONTRIBUTOR ***
av anethy01

Innan såg jag ett svar men nu är det borta - sparas inte svar?

 

anethy01
CONTRIBUTOR ***
av anethy01

anethy01_0-1680007473992.png

Vad gör jag för fel när jag trycker på Support. Sedan går det inte att backa till föregående sida utan man måste stänga o sedan gå till Agda o klicka community igen för att hitta sitt inlägg - varför kommer man till Visma PX - är det ett samlingsnamn - jag går ju in direkt från Agda PS?

 

av Gunilla Bengtsson

Hej @anethy01 , 

 

jag vet inte hur du hamnat här men eftersom din fråga rör Agda PS, ber jag dig att ta din fråga i deras forum istället, https://community.visma.com/t5/Agda-PS/ct-p/se_ep_Agda_PS.

 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här