Mina produkter
Hjälp

Resurs och projektplanering med Silverbucket - Performance Dashboard - från data till analys!

av Annci Hermansson

Performance Dashboard erbjuder en komprimerad och skräddarsydd analysmekanism till organisationers vardagliga funktioner, vilket tillhandahåller ett viktigt verktyg för att övervaka och hantera affärer – särskilt för chefer. 

 

Syftet med denna funktion är att ytterligare bearbeta de data som redan har samlats in; från data till en kortfattad analys.

 

Silverbucket koncentrerar specifikt faktiska och prognostiserade personaldata - relaterade till projektaktivitet - och tillhandahåller visualiserade analyser av dem. Performance Dashboard visualiserar dessa data på ett fördelaktigt sätt, vilket gör att varje organisation enkelt och smidigt kan skapa mätare som är viktiga för just dem.

 

Performance Dashboard är ett bra komplement till Silverbuckets Resourcing Intelligence-funktioner och kommer att uppdateras i alla kunders klientmiljöer under februari 2020.

 

image001.png

 

Vill du veta mer om Resurs och projektplaneringsverktyget Silverbucket för Visma PX?

Läs mer i denna artikeln.

 

Vill du ha kontakt med Project Software som är vår samarbetspartner? Skriv till mig så hjälper jag dig vidare.

 

Hälsningar Annci Hermansson

ann-catrine.hermansson@visma.com

 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här