Mijn Communities
Help

Afgehandeld - Trage werking Youforce portaal

29-04-2022 12:03 (Bijgewerkt op 02-05-2022)
  • 1 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 837 Weergaven

Update 2 mei 2022 - 11:15 uur - De performance van Youforce is weer normaal. Daarom sluiten wij deze melding.

 

Update 29 april 2022 - 17:00 uur - Youforce is weer bereikbaar. De performance is nog niet zoals het zou moeten zijn. We blijven hieraan werken.

 

Update 29 april 2022 - 15:45 - Er is helaas nog geen verbetering te zien. Youforce is soms zelfs helemaal niet bereikbaar. We blijven hard werken aan een oplossing.

 

Update 29 april - 14:00 uur - Het probleem is helaas nog niet helemaal opgelost. We hebben wel geconstateerd dat de performance nu acceptabel is. We blijven dit monitoren en houden je op de hoogte.

 

29 april 2022 - Op dit moment is er een verstoring in Youforce. Het kan zijn dat de werking erg traag is voor gebruikers. Wij werken met spoed aan een oplossing en houden je op de hoogte.

Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

Er wordt aangegeven dat de performance weer normaal is, maar ik krijg nog steeds van PSA-gebruikers meldingen dat Youforce niet vooruit te branden is. Zelf heb ik de traagheid vandaag ook al ervaren.

Weten jullie zeker dat de problemen opgelost zijn???

@Rene Gravemaker