Mijn Communities
Help

Afgehandeld - Verschillende Import files gefaald

25-01-2023 09:44 (Bijgewerkt op 27-01-2023)
  • 4 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 934 Weergaven

Update 27-1-2023 10:00 uur:

De bestanden zijn uitgevallen vanwege het bereiken van een maximale capaciteit op de BO4 database binnen self service. Deze is op 25 januari half 10 vergroot. Inmiddels zijn ook alle bestanden die om deze reden waren uitgevallen opnieuw ingelezen.

 

Update 25-01-2023 13:30 uur:

PD gaat de uitgevallen files opnieuw importeren. Zodra het is uitgevoerd zal dit bericht worden geüpdate.

 

---

Sinds gister rond 18:00 uur zien we een aantal import files uitvallen met de melding 

 

Systeemfout, het programma is afgebroken. Neem contact op met Service Center. (e27bfb76-f6b5-4282-bba0-ad3f0e0d6fdd).

 

De oorzaak is verholpen. Nieuwe file zullen dus niet meer uitvallen. Er wordt nog gekeken naar hoe de uitgevallen bestanden het beste kunnen worden hersteld.

Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog (Bijgewerkt ‎26-01-2023 10:54 door FBB Zorgboog )

@Katinka te Booy 

Wat is de status?

Wij hebben gistermiddag rond 17:00 uur opnieuw een systeemfout gehad. Heb mijn ticket bijgewerkt maar nog geen reactie ontvangen.

systeemfout 26-1.png

door Katinka te Booy

Goedemiddag @FBB Zorgboog 

 

Heb je het ticket nummer voor mij? Dan zal ik er even in duiken. In principe is de oorzaak verholpen en zal het niet meer om die reden voor moeten komen. We zullen dus even moeten uitzoeken wat voor deze specifieke de oorzaak is.

 

Groetjes,

Katinka

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Katinka te Booy ticket #31828573

door Katinka te Booy

@FBB Zorgboog 

 

Bedankt ik zal even reageren op de aanvraag.

Medewerkers