Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Elektroninen arkistointi Novassa ilman Document Centeriä

tekijä Anonymous

Terve! Kuinka onnistuu elektroninen arkistointi ilman document centteriä Visma novassa ?

Ohjeissa on vain maininta pika arkistoinille : Että ei onnistuisi ilman documen centteriä.

Tarkoitus olisi ostolaskut arkistoida alkuperäisen laskun kuvan kanssa.

 

 

6 VASTAUSTA6
Maarit Kuutti
CONTRIBUTOR **

tekijä Maarit Kuutti

Minä arkistoin suoraan Novassa Elektroniseen arkistoon Tiedosto-pika-arkistointi ja siihen määrittelen ajanjakson, lajin ja tämän lajin arkistointitunnuksen joka on elektronisessa arkistossa.

Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *

tekijä Marko Koivuniemi

Täytyy vain todeta että Elektroninen arkistointi -sovellus on kyllä harvinaisen vastenmielinen käyttää. Oikeudet on ostettu mutta käyttämättä on jäänyt. Minulle kelpaisi kyllä ihan karvahattuinen käsipelillä tehtävä ja juuri ostolaskut kuvien kera -ajo halutulla aikajänteellä hakemistoon x.

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Ohjeessa on kyllä selkokielellä että miten ne pitäisi pysyväarkisto tehdä,mutta kun ongelma on se että mihin se tallentaa ne ?

Vaikka tallennat  mihin C asemalle niin sieltä ei löydy : C:/nova8/Arkisto/nova_arkistoa

 

Maarit Kuutti
CONTRIBUTOR **

tekijä Maarit Kuutti

Tiedosto-tietojen vienti

Valitsen ajanjakson

tiedoston polku on minulla J:\Nova\TH, ja sinne muodostuu tiedosto

Valitsen myös poista vietävät kohteet arkistosta jotta ei kanta suurene liikaa sekä pakkaa kohde

 

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

homma kunnossa jo. Tosiaan olin kokoajan Väärällä serverillä  🙂

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Hei! Siis nähtävästi arkistointi onnistuu elektroniseen arkistoon, mutta pysyväarkisto omalle koneelle ei onnistu vissiin ilman document centteriä ?

 

Tallennus onnistuu kyllä, mutta luku ei viissiin onnistu ilman ?

kertokaa viisaammat jos on jotain ratkaisuja  Kiitos 🙂

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.