voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi
voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi
Terve! Kuinka onnistuu elektroninen arkistointi ilman document centteriä Visma novassa ?
Ohjeissa on vain maininta pika arkistoinille : Että ei onnistuisi ilman documen centteriä.
Tarkoitus olisi ostolaskut arkistoida alkuperäisen laskun kuvan kanssa.
Minä arkistoin suoraan Novassa Elektroniseen arkistoon Tiedosto-pika-arkistointi ja siihen määrittelen ajanjakson, lajin ja tämän lajin arkistointitunnuksen joka on elektronisessa arkistossa.
Täytyy vain todeta että Elektroninen arkistointi -sovellus on kyllä harvinaisen vastenmielinen käyttää. Oikeudet on ostettu mutta käyttämättä on jäänyt. Minulle kelpaisi kyllä ihan karvahattuinen käsipelillä tehtävä ja juuri ostolaskut kuvien kera -ajo halutulla aikajänteellä hakemistoon x.
Ohjeessa on kyllä selkokielellä että miten ne pitäisi pysyväarkisto tehdä,mutta kun ongelma on se että mihin se tallentaa ne ?
Vaikka tallennat mihin C asemalle niin sieltä ei löydy : C:/nova8/Arkisto/nova_arkistoa
Tiedosto-tietojen vienti
Valitsen ajanjakson
tiedoston polku on minulla J:\Nova\TH, ja sinne muodostuu tiedosto
Valitsen myös poista vietävät kohteet arkistosta jotta ei kanta suurene liikaa sekä pakkaa kohde
homma kunnossa jo. Tosiaan olin kokoajan Väärällä serverillä 🙂
Hei! Siis nähtävästi arkistointi onnistuu elektroniseen arkistoon, mutta pysyväarkisto omalle koneelle ei onnistu vissiin ilman document centteriä ?
Tallennus onnistuu kyllä, mutta luku ei viissiin onnistu ilman ?
kertokaa viisaammat jos on jotain ratkaisuja Kiitos 🙂
Visma Amplio Oy
PL 20
00047 VISMA
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.