voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi
voidaksesi lisätä alueita suosikkeihisi
Maksuaineiston tai palkkatietoilmoituksen/erillisilmoituksen lähetyksessä tulee virhe: 400006 Integration General Exception.
Mistä virheilmoitus johtuu? Lähetykset ovat aiemmin toimineet.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
Hei,
tämä sama ilmoitus vaivaa minua joka kerta kun lähetän ilmoituksen. Ei ole mennyt kertaakaan läpi "pääkoneella". Kun menen kotiin ja avaan kannettavalla tietokoneellani lähetetyt ilmoitukset niin menee läpi muutamassa minuutissa. Löytyisikö tällaiseen mysteeriin apua. Ihan jo alkaa pelottaa kun ilmoituksen lähetysaika lähestyy
Meillä oli Nova-palvemelta tipahtanut ActiveMQ pois päältä ehkä päivityksen takia ja antoi saamaa ilmoitusta.
Aktivoi uudestaan.
Ohjeen löydät kun kirjoitat tänne hakuun "Activate ActiveMQ"
Pitääkö minun mennä johonkin aktivoimaan vaikka olen sovelluspalvelussa? Missä se haku on?
Ai. Sovelluspalvelusta en teidä mitään.
Virheilmoitus johtuu hetkellisestä häiriöstä tai ruuhkapiikistä palvelussa joka välittää maksuaineistoja/palkkatietoilmoituksia joten kannattaa kokeilla aineistojen muodostamista myöhemmin uudelleen.
Jos virhe tuli lähetyksessä Visma.net AutoPay palveluun: Tarkista Visma.net AutoPay palvelusta menikö lähetys perille virheestä huolimatta. Jos ei mennyt kokeile lähetystä Novasta myöhemmin uudelleen normaalisti.
Jos virhe tuli lähetyksessä Visma.net AutoReportiin (Tulorekisteriin): Tarkista Visma.net AutoReport palvelusta menikö lähetys perille virheestä huolimatta. Jos ei mennyt kokeile lähetystä Novasta myöhemmin uudelleen normaalisti. Aiempi lähetyksesi jää näkyviin Novan lähetetyt ilmoitukset näkymään ja sitä ei sieltä tarvitse poistaa.
400006 virhettä on myös havaittu tulevan jos palkkatietoilmoitus tehdään heti maksuaineiston muodostuksen jälkeen, asiasta tiedotettu 'tiedossa olevat tilanteet' -tiedotteessa:
15.2.2019
Visma Amplio Oy
PL 20
00047 VISMA
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.