for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Dersom du har aktivert kontoen din, og kan logge deg på Visma.net Expense, kan du selv endre e-postadressen / brukernavnet ditt.
Logg deg på med eksisterende brukernavn og passord. Dersom du ikke husker passordet ditt, kan du finne en veiledning for hvordan du kan oppdatere dette her.
Når du er logget inn, kan du klikke navnet ditt og videre på "Mine opplysninger" øverst i høyre hjørne.
Du blir nå videresendt til din profil. Klikk på pennen øverst til høyre, og videre på Endre e-postadresse.
Legg inn passordet du benytter for å logge deg inn på Visma.net, og den nye e-postadressen du ønsker skal være brukernavnet ditt. Klikk på Send validerings e-post.
Det sendes nå en e-post til det nye brukernavnet hvor bruker må bekrefte endring av brukernavn. Når dette er gjort kan du logge inn med det nye brukernavnet ditt. Passordet er ikke endret.
Merk! Husk å gi beskjed til lønningsansvarlig om at e-postadressen er endret slik at den også blir oppdatert i evt. andre systemer.
Hvordan kan lønningsansvarlig endre? Les mer her.
I denne artikkelen vil du finne alle brukertipsene som vil være aktuelle for deg som bruker av Visma.net Expense. Click here for English version.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.