Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Synkronosering

av Anonymous

Får ikke bunter over til VB

 

 

28 SVAR 28
Nils Kongsjorden
CONTRIBUTOR ***

av Nils Kongsjorden

Har dere noen formening om hvor lenge det kan være til problemet er løst? Dette begynner etterhvert å bli kritisk, da det er mva-innspurt om dagen. Må si jeg slutter meg til en kommentar på en annen tråd vedr. om svært dårlig timing av en så omfattende endring...

av Svein Holanger

Ser at flere får "Kan ikke koble til den eksterne serveren". Vi jobber med saken for å se hva som er årsaken til dette.

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

Jeg får heller ikke synkronisert idag..

 

Henning Grindstuen
CHAMPION *

av Henning Grindstuen

Har forsøkt å kjøre sync i debug-modus, og får meldingen "Kan ikke koble til den eksterne serveren". Det samme står i webfakturalog.txt. Dette er vel trolig et generelt problem? Og disse serverne driftes vel av Visma, ikke av de enkelte Visma-partnerne?

Nils Kongsjorden
CONTRIBUTOR ***

av Nils Kongsjorden

Jeg forsøkte synk til Visma DI i går morges. Fikk feil, sendte inn logger, men har ikke hørt noen status enda etter purring nå på morgenen. Prøvde på en annen kunde i dag, og samme feil. I og med at Visma ber oss sende inn logger kan det tyde på at dette ikke er et generelt problem, eller?

av Svein Holanger

Hei

Prøv å kjør i "debug-modus" og se om du får noen feilmeldinger. Ellers bør du sende inn loggfiler (aplication log og webfakturalog.txt) til support, som kan hjelpe deg.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det ser ut til at synkroniseringen ikke fungerer i det hele tatt på webfaktura mot VB. Jeg har forsøkt både i dag og i går å kjøre manuell synk, uten hell.

 

 

av Svein Holanger

Hei Magne Holsvik

Kan du sende oss loggfiler? Har du tilgang til server? Trenger aplication log og webfakturalog.txt. Fint om sender dette til support.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"