for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Får feilmelding når jeg prøver å sende inn a-melding på arbeidsforhold:
Could not convert variant of type (Null) into type (Double)
Det gikk fint å sende inn i desember. Må jeg ta i bruk årsoppgjørsversjonen/overføre til nytt år før jeg kan sende a-meldinger for 2020?
Løst! Gå til løsning.
Hei
For å sende a-melding for år 2020, må også lønnssystemet være overført til år 2020.
Hvis du er i år 2019 og har arbeidsforhold som starter i år 2020 som må rapporteres inn for å få f.eks byggekort, må du sende inn a-melding for desember 2019. Startdatoen på arbeidsforholdet må da være 31.12.19 for å få det med i a-meldinga. Du kan endre til rett startdato etterpå, slik at den blir med når du skal sende inn a-melding for januar 2020.
ok, takk!
Hei, ja du må overføre til nytt år før du sender inn A-meldinger på 2020
Er du ikke klar for det, men skal melde inn endring på arbeidsforhold, så kan du gjør dette på periode 12 2019 - selv om du feks legger startdato 01.01.20 på arbeidsforholdet
Jeg får fortsatt samme feilmelding, selv om jeg har gått over til ny versjon.
Jeg har nå oppgradert, men får fortsatt feilmelding når jeg prøver å sende a melding for januar.
Hei, jeg fikk samme feilmelding i går ved innsending av arbeidsforhold til 3 nyanatte. I dag sendte jeg A-melding med refusjoner fra NAV, den gikk uten feilmelding. Kan jeg sjekke noe sted hvorvidt de nyansatte nå er innmeldt?
A06 (a-melding avstemmingsrapport) viser arbeidsforhold som er innmeldt forutsatt at du har huket av i boksen før du trykker eksporter 🙂
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.