Mine områder
Hjelp
Mone Nielsen
CHAMPION ***

Visma Boardroom

av Mone Nielsen
Vurderer å starte med Visma Boardroom er det mulig å bruke Boardroom for signering og oppbevaring av for eksempel Oppdragsavtaler også?
6 SVAR 6
Godkjent løsning
Knut Lofsberg
VISMA

av Knut Lofsberg (Oppdatert ‎09-11-2018 14:57 av Knut Lofsberg VISMA )

Validering av e-postadresser er nå løst, så du vil ikke oppleve feil på dette i fremtiden.

av Knut Lofsberg

Svaret er ja, Visma Boardroom kan benyttes til elektronisk signering og og oppbevaring av eksempelvis Oppdragsavtaler.

 

Det koster kr 29.- pr signatur av dokumenter produsert av Visma Finale Årsoppgjør eller Visma Boardroom.

For alle andre dokumenter du laster opp og signerer koster det kr 10.- pr signatur.

Se også denne artikkelen.

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen
Flott 🙂 takk for raskt svar!
Godkjent løsning
Rune Pedersen
VISMA

av Rune Pedersen

Hei Mone.

Bare sørg for at du laster opp avtalen som en PDF-fil i Boardroom.  Etterpå legger du inn hvem som skal signere dokumentet, og da vil disse personene få varsling om at et dokument ligger klart til signering. Om du ønsker å teste prosessen uten å involvere kunder, er det bare å laste opp et dokument som du selv kan signere.

 

Hilsen Rune

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen
Har nå lastet opp Oppdragsavtale i Bordroom, på den kunden jeg skal ha signatur fra (i tillegg til min signatur) Men når jeg skal legge inn meg selv som med-signatør, så vil ikke VB godta e-postadressen min... da kommer jeg liksom ikke videre

av Rune Pedersen

Hei.

Jeg skal få noen fra support til å kontakte deg. 

 

Rune

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"