Mijn Communities
Help
ptheunissen
CONTRIBUTOR ***

Eenmalige uitkering cao ggz

door ptheunissen

Komt er een inrichting vanuit Visma (Pebble) in Payroll voor de eenmalige uitkering in augustus van de cao ggz van 1% van het jaarsalaris?

 

5 ANTWOORDEN 5
Berend Kloostra
CONTRIBUTOR *

door Berend Kloostra

Vannacht is er een "verbeterde" release geplaatst van de eenmalige uitkering. De fouten die er eerst in zaten zijn nu verdwenen, maar helaas krijg ik nu andere verschillen. Sommige medewerkers krijgen, voor mij onverklaarbaar, minder dan volgens mijn berekening (en ook in de eerdere opgeleverde versie). Het gemeenschappelijke lijkt te zitten dat zij meerdere contractnummers hebben/hadden waarvan 1 actief was of is als nul uurder.

Berend Kloostra
CONTRIBUTOR *

door Berend Kloostra

Gisteravond is de release geplaatst met daarin de eenmalige uitkering voor de cao GGZ. Het ziet er netjes uit!  Wat ik mij opvalt is dat bij medewerkers die in de loop van de maand augustus uit dienst gaan de eenmalige uitkering naar rato wordt berekend. Is dat correct? Zelf had ik verwacht dat het op 1 augustus geldende salaris (en deeltijd factor) bepalend zou zijn.

ptheunissen
CONTRIBUTOR ***

door ptheunissen

Volgens mij is het alleen afhankelijk van het op 1 augustus geldende periodesalaris. Er wordt niets gezegd over het naar rato toepassen bij uit dienst in augustus of rest van het jaar.

Goedgekeurde oplossing
lauraholm
VISMA

door lauraholm

@ptheunissen @Doddreest  Wij begrijpen dat aanpassingen die verband houden met CAO-onderhoud essentieel zijn voor jullie. De eenmalige uitkering voor de cao GGZ staat gepland als onderdeel van het cao onderhoud voor de release van Visma.net Payroll op 1 augustus 2024. 

Doddreest
CONTRIBUTOR ***

door Doddreest

Ik lees mee.