Mijn Communities
Help
RGNJacqueline
CONTRIBUTOR *

Bestandsuitwisseling handleiding

door RGNJacqueline

Is er een handleiding voor de module Bestandsuitwisseling beschikbaar?

6 ANTWOORDEN 6
jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

door jolandazwier

Is er ook een handleiding voor het binnen halen van 1917 bestanden via Bestanduitwisseling en hoe deze nu verwerkt moeten worden (openen met ..?, naam bestand, versturen naar je J schijf e.d.) zodat deze geïmporteerd kunnen worden in pkb in Beaufort?

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@jolandazwier 

Als je in Gemal code 30050 met code 1 of 2 hebt gevuld worden de bestanden van 1917 bij de Bestandsuitwisseling klaar gezet bij tabblad 'Ontvang bestanden' .  Deze ontvang je via Bestandsuitwisseling, en kun je terugvinden in je eigen map van 'Downloads' en ga dan naar het tabblad 'Zend bestanden'. En daar verstuur je het bestand naar HR Core online Hosted (J:schijf). Daar zet je het bestand in J:\RAET\INTRACOM\ONTVANG en de rest spreekt weer voor zich.

 

Zie onderstaande hoe de benaming van het bestand is.

 

cvanstijn_0-1702990273327.png

Denk er alleen aan binnen Beaufort dat je de naam van het importbestand aanpast. Dit is geen BEST meer maar GEMAL.

cvanstijn_3-1702991265874.png

 

Omschrijving oude naam met Best en omschrijving nieuwe naam met Gemal

cvanstijn_1-1702990550012.png

 

 

jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

door jolandazwier

Dankjewel voor je duidelijke uitleg!

Ik moet alleen nog even op zoek waar ik de Naam importbestand in Beaufort kan wijzigen en wordt dit dan Gemal_*_DAT of moet ik de ' _' vervangen door punten?

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@jolandazwier Bij Stuurgegevens IMPFILE kun je dit aanpassen. Ik heb vorige maand dit handmatig aangepast naar volgens mij GEMAL_*.DAT ik weet niet of dat het beste is, maar het werkte toen wel. 

 

cvanstijn_0-1703141793123.png

 

jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

door jolandazwier

Dankjewel! 

troow
CONTRIBUTOR ***

door troow

Hier vind je heel veel

HR Core Online Gebruikers- Algemeen Beschikbaar