Mijn Communities
Help
agedijkstra
CONTRIBUTOR ***

Declaratie Toewijzen mislukt

door agedijkstra

We hebben de declaraties ingericht voor de app met als 1e en enige controle de rol van SADM.

 

In BO4 is de SADM rol voor de organisatie ingesteld voor de SA medewerker. 

 

In beheer zie ik voor deze declaraties echter de status Toewijzen mislukt.

 

Mis ik ergens nog een koppeling tussen SADM en rollen/autorisaties?

 

 

 

 

4 ANTWOORDEN 4

door Remco te Ronde

Hoi @agedijkstra ,

 

Wil jij inderdaad nog even op de knop 'Als oplossing accepteren' als het advies van mijn collega Bastiaan de oplossing was?

RemcoteRonde_0-1718094994217.png

 

Groet,

Remco te Ronde

door Bastiaan Friederichs

Fijn zo!

Mocht dat nou inderdaad de oplossing zijn, klik daarna dan even op de knop "Als oplossing accepteren". 
Dat is weer handig voor anderen die dit ook tegenkomen.

agedijkstra
CONTRIBUTOR ***

door agedijkstra

dank @Bastiaan Friederichs  voor je reactie. Ik heb de rol org.eenheid op het hoogste niveau ingesteld. De boom-optie niet gebruikt. Mijn gedachte was dat wanneer ik de hoogste niveau OE toewijs deze ook voor onderliggende OE's geldt.

 

zal het aanpassen en testen!

dank je

 

Goedgekeurde oplossing
Bastiaan Friederichs
VISMA

door Bastiaan Friederichs

hi @agedijkstra, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "voor de organisatie ingesteld"...

Maar het zou natuurlijk kunnen dat je een roltoewijzing hebt aangemaakt voor 1 specifieke Organisatorische Eenheid (bijvoorbeeld de "HOE"), in plaats van op alle organisatorische eenheden.

Dat kun je eenvoudig verhelpen door gebruik te maken van de "Boom optie", in dat geval wordt de nieuwe roltoewijzing toegevoegd op de geselecteerde OE en alle onderliggende OE's.

BastiaanFriederichs_0-1716988395596.png