- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
We hebben sinds gisteren de declaratie van onkosten via de app aan staan. Bij de declaratie voor de vitaliteit hebben we het schuifje voor de meerdere bijlagen aangezet, maar toch kun je geen meerdere bijlagen toevoegen. Niet tegelijk bij het uploaden, maar ook niet nadat je al een bijlage hebt toegevoegd.
Wie heeft dit al aanstaan, waarbij het werkt? Moest je toch nog iets anders doen om ze te kunnen bijvoegen?
Ik heb uiteraard ook een ticket aangemaakt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@LiesbethDemming fijn dat je zo enthousiast bent en deze nieuwe instellingen al gevonden hebt!
Deze configuratie is onderdeel van de extra bijlagen functionaliteit, die heeeeeel binnenkort beschikbaar komt.
Ik informeer jullie zodra dat het geval is via de community.
Voor nu raad ik je aan de instelling even uit te zetten, dan verandert er (nog) niks voor jullie medewerkers op het moment dat wij de functionaliteit in zijn geheel activeren.
Stay tuned!
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Bastiaan Friederichs , Komt de functionaliteit vóór 1 april beschikbaar? Dan worden de onkostendeclaraties in HRSS uitgeschakeld, en als de mogelijkheid van meerdere bijlagen in de declaratie-app dan nog niet functioneel is, missen wij een aantal declaraties.