Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Wijzigen IBAN bij dubbele dienstverbanden

door Lieke Sterk Huis

Binnen onze organisatie willen we graag bij Profiel o.a. de bankgegevens gaan openstellen voor medewerkers. Echter krijg ik vanuit onze salarisadministratie de vraag hoe dit wordt verwerkt/gebruikt als een persoon 2 of meer dienstverbanden heeft. 

Hoeft deze persoon maar 1 keer de wijziging door te geven of apart voor alle dienstverbanden?

3 ANTWOORDEN 3
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

Graag zou ik ook willen weten hoe dit dan in de App eruit ziet. Kies je dan eerst het dienstverband waarvoor je het opgeeft of hoe ziet dit eruit?

@Bastiaan Friederichs, heb je misschien een screenshot hiervan? 

Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

Hoi @Lieke Sterk Huis en @karl Wegner ,

Het klopt, bankgegevens zijn gekoppeld aan een dienstverband. Daarmee kan (of moet) een medewerker het per dienstverband bankrekeningnummer doorgeven. Maar bij veel innovaties proberen we het leven van Youforce gebruikers wel makkelijker te maken.

Stel een medewerker heeft twee dienstverbanden en op dit moment zelfs per dienstverband een ander IBAN. Dan ziet het scherm er als volgt uit:

RemcoteRonde_0-1750401542737.png

Vervolgens kan de medewerker dus in één keer alle dienstverbanden selecteren

RemcoteRonde_1-1750401580054.png

En indien gewenst in één keer een nieuwe IBAN doorgeven voor alle dienstverbanden

RemcoteRonde_2-1750401620875.png

Inclusief bevestiging

RemcoteRonde_3-1750401649728.png

En als de medewerker daarna voor alle dienstverbanden hetzelfde IBAN heeft vastgelegd ziet het scherm er als volgt uit.

RemcoteRonde_4-1750401688373.png

Zoals je zult begrijpen werkt het in de Youforce App precies hetzelfde, maar dan is het scherm iets kleiner.

Is dit het antwoord op je vraag @Lieke Sterk Huis ?

Groet,

Remco te Ronde
karl Wegner
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door karl Wegner

Gegevenssoort is BG Bank-giro en er staat bij de rubriek ook Dienstverband tussen haakjes, dus per dienstverband opgeven.

Het is geen Persoonsgegeven die je maar één keer hoeft op te geven voor een personeelsnummer.

karlWegner_1-1750345033403.png