Mijn Communities
Help
Gerdine
CHAMPION **

Controle aanwezigheid vereiste documenten PDOL middels P- en ESS-codes

door Gerdine

Goedemiddag,

 

wij ervaren moeilijkheden om vanuit PDOL goed te rapporteren of vereiste documenten aanwezig zijn, zoals VOG, diploma, checklist inwerken etc. Ik wil graag in SS-flows P- en ESS-codes toevoegen bijv. ESS040 Diploma aanwezig, Ja, Nee, Nvt en zo voor alle vereiste documenten in het kader van ons kwaliteitssysteem. Zo kan ik voor instromers bewaken of alle vereiste documenten aanwezig zijn in Youforce Reporting. 

 

Ik zie een aantal andere codes die beschikbaar zijn, waaronder PI-PO en PE-codes, echter worden die onder CAO Ziekenhuizen niet standaard gebruikt. Ik vraag me o.a. af of project Youforce tegen fraude bijvoorbeeld het bijhouden van ESS- en P-codes lastiger gaat maken, in Youforce App configuratie is immers minder vrijheid in exportmogelijkheden naar BOL. 

 

Hoe doet jullie organisatie dit? En hebben jullie andere handige oplossingen hiervoor of tips bij de inrichting hiervan, dan hoor ik het graag. 

1 ANTWOORD 1

door Remco te Ronde

Hoi @Gerdine ,

 

Super leuk en goed dat je via het forum input vraagt aan andere functioneel beheerders. Ik ben ook benieuwd hoe andere organisaties er mee omgaan en zal graag meelezen in de antwoorden die je krijgt.

 

Wel kan ik je vast wat toelichting geven over het project 'Youforce tegen fraude'. Dat project zijn we juist samen gestart met organisaties om het proces beter te maken. We hebben dus zeker niet de ambitie om het 'lastiger te gaan maken'. 

Tot nu toe focussen we ons vooral op de echtheid van documenten, zoals een diploma of VOG. We hebben tijdens de eerste online bijeenkomst slechts zijdelings gepraat over wat jij benoemt. Namelijk 'is er uberhaupt wel een diploma of VOG aanwezig'.

Eind oktober is de tweede bijeenkomst bij Visma|Raet op kantoor. Je bent zeker van harte welkom om aan te sluiten. Lees de meeste recente update via: Vervolg bijeenkomst 'Youforce tegen fraude'

Groet,

Remco te Ronde