Mijn Communities
Help
TrijntjeHHL
CONTRIBUTOR ***

Stekkermelding

door TrijntjeHHL

Op dit moment, krijgen we veel meldingen van stekkermeldingen in Flex Benefits.

Is er een storing bekend?

16 ANTWOORDEN 16

door Bart Kok - Gemeente Venlo

Op dit moment zijn er weer veel stekkermeldingen. Is er een storing met Flex Benefits?

BartKokGemeenteVenlo_0-1730708233356.png

Anja Brouwer1
CHAMPION ***

Wij hebben er ook last van. Cookies en caches verwijderen helpt ook niet meer.

MdeBeer
CHAMPION ***

door MdeBeer

Lijkt er inderdaad op ja. Hier onvolledige gegevens of niet laden van het hoofdscherm.

Tessa Oosterbroek
CONTRIBUTOR *

door Tessa Oosterbroek

Goedemorgen, wij hebben vandaag iemand met een stekker melding met de tekst " Er is een fout opgetreden bij het uitvoeren van de autorisatie: Geen dienstverband gevonden en geen klantbeheerder gevonden voor gebruiker RY....) Verwijderen van de cookies helpt niet. 

medewerker is wel overal voor geautoriseerd. 

Beste @Tessa Oosterbroek 
Als de stekkermelding bij één medewerker voorkomt, zou je dan een request kunnen aanmaken in 4Me met de gegevens van de medewerker?  Dan kunnen wij specifiek onderzoeken wat er fout gaat.

Linda_FB_WMD
CHAMPION *

door Linda_FB_WMD

Goedemorgen, wij hebben vandaag ook weer iemand met een stekker melding. Verwijderen van de cookies helpt niet

mmmvdg
CONTRIBUTOR **

door mmmvdg

Wij hebben ook een stekker melding. Hoe op te lossen?

AR0701
CONTRIBUTOR ***

door AR0701

Als hier door Visma geen melding of reactie staat , laat ik de betreffende medewerker altijd eerste de cookies verwijderen en meestal helpt dat.

mmmvdg
CONTRIBUTOR **

door mmmvdg

Top! Dat helpt!! De medewerker heeft de cookies verwijderd en kon de aanvraag daarna doen. Blijft over dat Visma de problemen voor moet blijven zoals Rob99 aangeeft.

Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

Klopt dat de cookies best wel regelmatig zorgen voor problemen. Ik snap niet dat dit niet structureel opgelost kan worden want dat is natuurlijk wat er gedaan zou moeten worden door Visma (zou ik denken).

AR0701
CONTRIBUTOR ***

door AR0701

Ik ontvang vandaag ook nog steeds enkele stekkermeldingen helaas.
Betreffende medewerker heeft vandaag 12:04 ingelogd en krijgt stekkermelding.

door André Visschers

Onze monitoring toonde een performance dip vanaf 10:00 uur.  Vanaf 10:45 uur werkt Flex Benefits weer normaal.

Helma Putman2
CONTRIBUTOR ***

door Helma Putman2

Wij krijgen ook meldingen binnen!!

door André Visschers

Wij hebben ook gezien dat er stekkermeldingen voorkomen.  We werken aan een oplossing.

Mirjam67
CONTRIBUTOR **

door Mirjam67

Gemeente Amstelveen heeft ook stekkermeldingen.

Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Wij krijgen inderdaad ook stekkermeldingen. Status pagina geeft nog geen storing aan.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep