Mijn Communities
Help
KarinGerse
CHAMPION *

wat te doen bij melding unable to load bootstrapapplet??

door KarinGerse

ik krijg deze melding bij het openen van HRCore en kom er dus niet meer in na een update van ICT ivm java. wie weet hoe dit opgelost kan worden??? ik kom nu nergens verder

KarinGerse_0-1661955229519.png

 

 

9 ANTWOORDEN 9
Nico vander Bent
CHAMPION **

door Nico vander Bent (Bijgewerkt ‎19-10-2022 09:44 door Nico vander Bent )

@Amparo ik heb vandaag nieuwe Java versie geïnstalleerd. Krijg nu ook bovenstaande melding!! Wat is oplossing. en exception list ook toegevoegd.

Amparo
VISMA

door Amparo

Beste Nico, 

Erg vervelend om dit te horen. Kun je een support call indienen hiervoor? Dan kan ik onze ontwikkelaar hier naar laten kijken zodat we precies kunnen achterhalen waar dit mis gaat. 

Nico vander Bent
CHAMPION **

door Nico vander Bent

@Amparo 

Is inmiddels opgelost. Foutieve Java versie geïnstalleerd. dank voor reactie.

Amparo
VISMA

door Amparo

Dat is fijn om te horen! Fijne dag nog.

Amparo
VISMA

door Amparo

Beste allen, 

 

Bedankt voor jullie berichten, zouden jullie deze vraag in een 4me request kunnen doorgeven? Dan kunnen de juiste mensen hier naar kijken. Java versie 8u341 werkt met HR Core Education, wij kijken graag mee om te zien waarom dat hier nu niet het geval is. 

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

ik weet niet wat je bedoelt met een 4me request, maar ik heb bij mijn support een call aangemaakt met nr 28247311

Nico vander Bent
CHAMPION **

door Nico vander Bent

@KarinGerse Volgens mij moet je even bij de instellingen van MS edge kijken. dan naar standaardbrowser en Knipsel.PNGdaar 

Nico vander Bent
CHAMPION **

het gaat er hierbij om dat deze instellingen zo staan!!!

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

@KarinGerse, ik ben ook benieuwd naar reactie Visma. Afgelopen maand tweemaal gehad bij nieuwe computer voor nieuwe collega's. Standaard opgeleverd met nieuwste versie Java, maar dat is te nieuw. Heb het uiteindelijk weten op te lossen. Java SE Runtime Environment 8u341 verwijderd en Java SE Runtime Environment 8u301 geinstalleerd, exception list weer toegevoegd, Laptop herstart en daarna werkte het weer.

Maar, het lijkt me dat een nieuwere versie ook moet kunnen werken. Kan Visma hierop even reageren? In kennisartikel is info zeer summier.