om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
ik krijg deze melding bij het openen van HRCore en kom er dus niet meer in na een update van ICT ivm java. wie weet hoe dit opgelost kan worden??? ik kom nu nergens verder
@Amparo ik heb vandaag nieuwe Java versie geïnstalleerd. Krijg nu ook bovenstaande melding!! Wat is oplossing. en exception list ook toegevoegd.
Beste Nico,
Erg vervelend om dit te horen. Kun je een support call indienen hiervoor? Dan kan ik onze ontwikkelaar hier naar laten kijken zodat we precies kunnen achterhalen waar dit mis gaat.
Is inmiddels opgelost. Foutieve Java versie geïnstalleerd. dank voor reactie.
Dat is fijn om te horen! Fijne dag nog.
Beste allen,
Bedankt voor jullie berichten, zouden jullie deze vraag in een 4me request kunnen doorgeven? Dan kunnen de juiste mensen hier naar kijken. Java versie 8u341 werkt met HR Core Education, wij kijken graag mee om te zien waarom dat hier nu niet het geval is.
ik weet niet wat je bedoelt met een 4me request, maar ik heb bij mijn support een call aangemaakt met nr 28247311
@KarinGerse Volgens mij moet je even bij de instellingen van MS edge kijken. dan naar standaardbrowser en daar
het gaat er hierbij om dat deze instellingen zo staan!!!
@KarinGerse, ik ben ook benieuwd naar reactie Visma. Afgelopen maand tweemaal gehad bij nieuwe computer voor nieuwe collega's. Standaard opgeleverd met nieuwste versie Java, maar dat is te nieuw. Heb het uiteindelijk weten op te lossen. Java SE Runtime Environment 8u341 verwijderd en Java SE Runtime Environment 8u301 geinstalleerd, exception list weer toegevoegd, Laptop herstart en daarna werkte het weer.
Maar, het lijkt me dat een nieuwere versie ook moet kunnen werken. Kan Visma hierop even reageren? In kennisartikel is info zeer summier.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.