Mijn Communities
Help
Diana9
CONTRIBUTOR ***

CAO niet juist verwerkt?

door Diana9

WIj hebben salarissen mei gedraaid, maar helaas is de ingangsdatum CAO van 2 januari niet juist verwerkt bij medewerkers die een toelage hebben in de vorm van een correctie basissalaris (Code P00402). De maanden februari, maart en april zijn wel juist herrekend, maar in januari wordt er juist loon teruggehaald in plaats van nabetaald. Dit scheelt medewerkers gemiddeld zo'n 450 euro bruto in de nabetaling. In onze organisatie gaat het om zo'n 62 medewerkers. Het lijkt erop dat het in de systematiek van Raet zit (correctie basissalaris niet correct meegenomen?). Wel een call ingediend, maar die is direct op prioriteit "laag" gezet. Zijn er meer klanten die tegen dit probleem aanlopen?

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Evert van Manen
VISMA

door Evert van Manen

Dag Diana9 (spannende codetaal haha), Ik heb een melding gevonden met callnr 34807223. Die heb ik bij de desk opgehaald. Inmiddels ook kort hierover gesproken met collega. De ingangsdatum 020123 was natuurlijk een lastige voor ons. Wij gebruiken 02402 idd om te komen tot 30/31 van het nieuwe salaris. Daarbij is geen rekening gehouden dat er ook sprake kan zijn van eigen opvoer van 02402. Op dit moment zie ik in deze call dat de waarde die is opgevoerd door de klant (jullie?) over januari niet is uitbetaald. Ik ga de impact hiervoor bepalen en de impact voor deze aanpassing. Ik kan nog niet zeggen wanneer we dit kunnen doen. We zullen dit rechtstreeks (bij weinig voorkomen van het probleem) of via berichtgeving indien het een breder probleem betreft, zullen we dit verder communiceren.

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

CAO Gemeenten

Marian Paaij
CONTRIBUTOR **

door Marian Paaij

Welke CAO?