Mijn Communities
Help
clvanderspek
CONTRIBUTOR *

Foutmelding nummer IKV niet bekend in proefstrook

door clvanderspek

Goedemorgen,

 

Bij alle proefstroken die wij vanmorgen maken (via Beaufort) krijgen we de melding : Nummer inkomstenverhouding ontbreekt en code 93 'dienstverband niet opgenomen in bestand'. Er komt dan ook geen of een foute loonstrook uit. Bij 1 persoon wordt het volledige salaris van maart onterecht teruggeboekt. Hebben meer mensen hier last van?

7 ANTWOORDEN 7

door Niek Grupstra

Het probleem is bij ons bekend en wordt onderzocht. Informatie over verdere ontwikkelingen wordt geplaatst in dit nieuwsbericht:

https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Payroll-Gemal/Ontbrekende-data-in-proefproducties/ba-...

FroukjeWestra
CONTRIBUTOR *

door FroukjeWestra

Ik maak bij dit onderwerp graag even gebruik van de gelegenheid jullie mijn vraag te stellen.
Helaas krijg ik (als nieuwe gebruiker) helemaal geen resultaten bij proefproductie, waardoor ik ook nog geen controles kan doen. Ik heb hiervoor gisterochtend een ticket ingediend, maar hierop nog geen reactie ontvangen. Wat is jullie ervaring hoe snel hierop gereageerd wordt?

Ivan_Snijckers
CONTRIBUTOR ***

door Ivan_Snijckers

Dat hebben wij van morgen ook gehad en hebben het opgelost om onderstaande ook in de proefproductie aan te sturen

 

BU modules voor HR Core Online - Ontvangen van bestanden

 

3 - Payroll Gemal:

Gemal zorgt er in de april release voor dat voor alle Ceanummers in instelling 0001 de werkgevercode 30050 wijzigen naar waarde 2 en alle bestanden automatisch worden afgeleverd via Bestandsuitwisseling. 

clvanderspek
CONTRIBUTOR *

door clvanderspek

Wij werken al met bestandsuitwisseling en dit staat al goed zo. Dus dat is helaas voor ons niet de oplossing. De meldingen komen overigens in het mutatieverslag naar voren, dus er wordt wel degelijk wat ingestuurd.

jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

door jolandazwier

Met opnieuw draaien van de proefrun is het probleem nu bij ons verholpen.

jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

door jolandazwier

Blijft toch raar doen, bij weer een nieuwe proefrun wordt het salaris toch weer teruggedraaid.

jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

door jolandazwier

Helaas worden bij ons ook de salarissen volledig teruggeboekt voor maart en februari in de proefproductie bij correcties in deze periode.