Mijn Communities
Help
Ralph
CHAMPION **

Actieve signalering icm Mijn Youforce

door Ralph

Ik lees zojuist in dit bericht dat er voorbereidingen worden getroffen om actieve signalering aan te laten sluiten op Mijn Youforce (niet zijnde een actieve signalering die een workflow start)

 

"Het moment van daadwerkelijke aansluiting van actieve signalering op Mijn Youforce zal later worden gecommuniceerd. Tot die tijd blijft binnen Beaufort alles bij het oude, maar het aanpassen naar dynamische signaalteksten kan wel al worden doorgevoerd"

 

Pardon? En hoe bereiken de signaalteksten dan tot die tijd de gebruikers?

Waarom is dit onderdeel niet direct meegenomen met de uitrol van Mijn Youforce. 
Had er geen erg in, te druk met perikelen rondom de Inbox/Taken

 

5 ANTWOORDEN 5
Ralph
CHAMPION **

door Ralph

@MarvinTergooi mee eens.. wij zien plotseling ook signaleringen uit 2017 omdat we ooit een demo van een module hebben gehad. 
Maar een dag later weer weg, en dan weer niet. Vreemd. Vervelend dat ze niet te verwijderen zijn.

MarvinTergooi
CONTRIBUTOR ***

door MarvinTergooi

Nu ga ik nog meer twijfelen. In het artikel lees ik dat de signaleringen uit Beaufort wel zichtbaar zijn (dat zie ik ook als ik als leidinggevende test) maar niet te verwijderen. Klopt dat? Wanneer wordt de "update" doorgevoerd dat de signaleringen wel verwijderd kunnen worden? Nu is dit deel een achteruitgang t.o.v. de huidige portaal situatie.

Goedgekeurde oplossing
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo Allemaal, 

Het is niet zo dat actieve singaleringen niet beschikbaar zijn binnen Mijn youforce. Dat zijn ze zeker wel. Alleen is dit nu nog via een oude service (Mijn taken van portaal). In dit artikel leg ik daar meer over uit: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Portaal/Hoe-werkt-de-inbox-nu-straks-en-in-de-toekoms...

 

Het Beaufort team werkt er hard aan om over te gaan op de nieuwe Mijn Youforce inbox en dat is wat er in dit artikel wordt bedoelt. Daarbij geven ze dus adviesen hoe je het beste jouw signalen kan inrichten om het zo goed mogelijk terug te laten komen in de nieuwe inbox van Mijn Youforce zodra zij over zijn op de nieuwe inbox. 


Excuses voor de verwarring. 

 

Groeten Lotte

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

Inderdaad hier is niet goed over nagedacht, want dan zien de leidinggevende dus voorlopig niet de signalen vanuit AS? Dat kan toch niet waar zijn? Ik ben het helemaal met je eens, ik ging er blijkbaar ten onrechte vanuit dat de signalen ook doorkwamen naar Mijn Youforce.

 

Marja van der Kolk
Ella Del Grosso
CONTRIBUTOR ***

door Ella Del Grosso

Ik lees graag mee. Groeten Ella Del Grosso