Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Eerder starten met Mijn Youforce - nog iets speciaals doen?

door FBB Zorgboog

Wij willen op 27 november a.s. Mijn Youforce voor de hele organisatie uitrollen en dus niet wachten tot 1 december. Morgen wordt de nieuw ingerichte autorisatiebeheer leading gemaakt. Maandagochtend wordt de Youforce-link op onze eigen omgeving aangepast.

Ik denk dat ik dus alles goed heb geregeld, maar dat zou ik liever zeker weten. Ik kan echter nergens vinden of ik verder nog iets bijzonders moet doen (ticket inschieten o.i.d.) zodat wij maandag a.s. ook echt van start kunnen.

 

Kan iemand mij helpen (en hopelijk geruststellen)?

 

6 ANTWOORDEN 6
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Andrea de Bie - Hazelhof @Remco te Ronde dank voor jullie reactie maar wij versturen geen e-mails met inloglinks, tenminste niet volgens de gebruikersinstellingen: FBBZorgboog_0-1700741526120.png

 

 

door Andrea de Bie - Hazelhof

Volgens mij moet je ook nog vragen om de link aan te passen in de mailtjes die vanuit youforce/raet naar nieuwe medewerkers worden toegezonden voor het activeren van hun account. Anders komen de nieuwe medewerkers eerst nog in de oude omgeving terecht. Zover ik weet zal dit op 1 december door Raet automatisch omgezet worden. 

Hoi @Andrea de Bie - Hazelhof,

 

Dat klopt inderdaad. Op 1 december zetten we voor iedereen de ''nieuw account aangemaakt mail'' om met een link naar Mijn Youforce. Wil je dat al eerder hebben? Dan doen we dat op basis van een verzoek via ons ServiceCenter. 

Groet,

Remco te Ronde

@Remco te Ronde Ik heb dit verzoek al ingediend, maar nog geen reactie mogen ontvangen. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Bas Menken - Gemeente Leiden ontzettend bedankt voor je snelle reactie. Ik ben weer gerustgesteld

Goedgekeurde oplossing
Bas Menken - Gemeente Leiden
CHAMPION ***

door Bas Menken - Gemeente Leiden (Bijgewerkt ‎22-11-2023 14:48 door Bas Menken - Gemeente Leiden )

Wij werken sinds 1 september met Mijn Youforce. Iets anders dan in je eigen omgeving de link aanpassen was inderdaad niet nodig.

 

Behalve dan natuurlijk je autorisaties aanpassen naar autorisatiebeheer en de eventuele procesweergave inrichten, maar dat hebben jullie zo te lezen al gedaan.