om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Hebben andere organisaties er ook last van dat de handige links niet meer goed werken? Bij ons wordt nu alleen de bovenste link gepakt, ook al kies je voor de vierde of vijfde optie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo allemaal,
Sinds gistermiddag is het probleem verholpen. Onze excuses voor het ongemak!
Groeten Lotte
Hallo allemaal,
Het probleem is gevonden en we werken aan de oplossing. Zodra deze gereed is, doe ik jullie weer een berichtje. We doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak!
Groeten Lotte
Wij hebben dit probleem ook. De URL's staan goed, maar elke handige link verwijst naar de eerste handige link. Ik heb een ticket aangemaakt
@Jasper van den Berg - Ik kwam hier vanmorgen toevallig ook achter. Dacht eigenlijk dat we zelf iets fout hadden gedaan, maar was er nog niet verder ingedoken. Eerste en tweede link geven allebei het resultaat van de eerste link.
@Jasper van den Berg Zojuist getest en de handige links openen bij ons wel maar helaas met een extra venster ervoor (weer meer klikken).
Het venster opent hier ook, maar de URL die er in staat, klopt niet. Hij laat elke keer alleen de bovenste optie zien bij de andere opties.
@Jasper van den Berg Ja, inderdaad. Ik klik er niet dagelijks op, maar nu ik het zo probeer hebben wij hetzelfde probleem: welke link ik ook aanklik, ik kom altijd op dezelfde pagina uit, namelijk de link van het bovenste "proces" (in ons geval "Arbeidsvoorwaarden voor de medewerker").
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.