Mijn Communities
Help
Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

Naam van Onyouforce account wijzigen

door Ehoekzema

Dag,

Voorheen was het volgens mij mogelijk om de naam van je @onyouforce.com account te wijzigen.
Dit lijkt nu niet meer te lukken. Collega's gaven aan een foutmelding te zien en na het zelf te hebben getest krijg ik ook een foutmelding in beeld: 

Ehoekzema_0-1730813796231.png

Enig idee hoe dit verholpen kan worden of hoe iemand alsnog zijn/haar @onyouforce accountnaam kan wijzigen?
Ik heb collega's die graag hun accountnaam willen wijzigen ivm veranderingen in de achternaam.

5 ANTWOORDEN 5

door Sabine Koelewijn

Hoi @Ehoekzema

Het is inderdaad voor de gebruiker niet meer mogelijk om de accountnaam aan te passen. Indien dit toch gewenst is kan je als beheerder het account verwijderen en een nieuw account aanmaken. De gebruiker kan dan een nieuwe accountnaam kiezen, maar zal ook de 2fa opnieuw moeten koppelen

KarinGerse
CHAMPION **

door KarinGerse

dat kan toch in gebruikersbeheer? (althans bij HR Core Education Po/VO)

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎11-11-2024 10:21 door Sabine Koelewijn VISMA )

Hoi @KarinGerse, in HR Core Education kan dit inderdaad wel nog. Je bent namelijk niet overgegaan naar Visma Connect en werkt nog met Ping. In Visma Connect is deze functionaliteit niet meer beschikbaar. 

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

door Ehoekzema

Dag Karin, helaas kan dat niet in gebruikersbeheer en heb ik als beheerder alleen de mogelijkheid tot het toesturen van een backupcode of verwijderen van het account. Ook de medewerker kan dus zelf niet in Youforce in zijn eigen profiel aanpassingen doen mbt de naam.

KarinGerse
CHAMPION **

door KarinGerse

😪