Mijn Communities
Help
IngeZie
CONTRIBUTOR ***

Salarissimulator betaald en onbetaald ouderschapsverlof

door IngeZie

Hallo, 

 

Wij keken net in de Youforce app in de salarissimulator en zagen dat er nu ook een simulator is voor betaald en onbetaald ouderschapsverlof. Wij kunnen hierover niks vinden op de community. Wij willen graag weten hoe deze berekeningen werken en kan optie evt. uitgezet worden door ons?

 

Groet, 

Inge 

6 ANTWOORDEN 6

door Evert van Manen

Beste @IngeZie @FBB Zorgboog @Frans Bekkers @Esmiranda Vermeer @CorinaD ,

 

Bedankt voor jullie feedback. Inderdaad de volgorde van het vrijgeven van deze nieuwe functionaliteit en de communicatie was niet zoals je gewend bent. Inmiddels is de communicatie van de aanpassing beschikbaar via het volgende nieuwsbericht: Mogelijkheden ‘salaris berekenen’ uitgebreid met ouderschapsverlof. Excuses dat het nieuwsbericht is gepubliceerd na het vrijgeven van de nieuwe functionaliteit.

 

Mede op basis van de reactie op dat nieuwsbericht en jullie zorgen in dit forum artikel zien we de noodzaak om inderdaad meer ‘configuratie mogelijkheden’ te hebben in de Salaris Simulator. Met name de wens om de opties van ‘ouderschapsverlof’ aan of uit te zetten.

 

We gaan dit direct verder analyseren en zullen eind van deze week nadere informatie geven welke mogelijkheden voor het aan/uit-zetten we aankomende periode gaan introduceren. Zodra we meer daarover weten zullen we het met jullie delen, zodat jullie vooraf feedback kunnen geven.

 

Nogmaals bedankt voor het delen van jullie feedback en excuses voor het feit dat het nieuwsbericht is gepubliceerd na het vrijgeven van de nieuwe opties rond ouderschapsverlof.

We hebben besloten een functie te ontwikkelen waarmee je zelf onderdelen van de salaris simulator aan- of uit kunt zetten, waaronder het (betaald) ouderschapsverlof. Er wordt eerst een voorlopig ontwerp gemaakt. Zodra meer informatie bekend is over hoe dit er concreet uit zal zien en wat het levermoment zou kunnen zijn dan wordt dit met jullie gedeeld.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

Deel bovenstaande verontwaardiging. Ook ik zie de extra opties staan en ondanks dat ik mezelf geautoriseerd heb voor Configuratie salaris simulator kan ik deze nergens vinden. Ik kan dus ook niet kijken of ik deze extra opties zelf aan/uit kan zetten.

Frans Bekkers
CHAMPION *

door Frans Bekkers

Ook wij zijn onaangenaam verrast. Waar kan ik Configuratie Salaris Simulator vinden?

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Wij waren aan het kijken of de Salarissimulator aangezet kan worden. Hebben al e.e.a. uitgetest en het leek erop goed te werken. Maar een dergelijke onaangekondigde wijziging is niet gewenst.  En hierdoor gaan we niet meer verder uitrollen.  Als iets wijzigt willen we het kunnen testen. Daarnaast is alleen uren ouderschapsverlof en niet percentage meegenomen. 

 

CorinaD
CONTRIBUTOR **

door CorinaD

Wij werden hier ook door verrast. Ook wij hebben de wens om dit uit te kunnen zetten.