om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij hebben al meerdere meldingen ontvangen van leidinggevenden, die aangeven dat de zoekbalk niet werkt als ze op uit dienst of overplaatsing zoeken.
Zelf als beheerder heb ik daar geen last van, maar weet iemand of er een storing is.
Of waar kan dit aan liggen dat zij die optie niet meer hebben?
Hallo @Rita_Haverkamp,
Als de workflow niet beschikbaar is vanuit het startmenu voor een gebruiker, dan kan deze inderdaad ook niet gevonden worden in Mijn Youforce middels de zoekbalk. Kunnen jullie mij vertellen wat precies het geval is?
Hallo @Lotte van Dijk, bij ons is het geval dat je direct in Mijn Youforce onder HR voor anderen een formulier wilt zoeken en in het midden gaat zoeken. Dit werkte bij meerdere leidinggevenden niet, maar ik zag ook dat er een storing was bij een formulier verlofaanvraag (Visma Raet Statuspagina Status - Self Service verstoring 'loepje').
Ik moet nog nagaan of het opgelost is bij de leidinggevenden, echter denk ik dat het om een ander issue gaat.
Hallo @Lieke Sterk Huis,
Als je het gecontroleerd hebt en het probleem bestaat nog steeds, zou je dan een ticket willen aanmaken? Dan kan ik samen even met je meekijken waar het mis gaat.
Groeten Lotte
dag Lieke, wij krijgen hier dezelfde berichten vanuit onze organisatie; zoekfunctie werkt niet in formulieren gestart via Taken.
ik ga een melding maken
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.